سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع آتش‌سوزی در یک ساختمان تجاری در خیابان آفریقا خبر داد و گفت: حدود ۳۰۰ نفر با کمک آتش‌نشانان از محل حادثه به محل امن هدایت شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع آتش‌سوزی در یک ساختمان تجاری در خیابان آفریقا خبر داد

به گزارش گلستان24، سیدجلال ملکی با اعلام حریق در یک برج اداری ـ تجاری در خیابان آفریقا درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 8:56 صبح امروز آتش‌سوزی در یک ساختمان بلندمرتبه در خیابان آفریقا، بالاتر از میرداماد به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان 5 ایستگاه آتش‌نشانی همراه با نردبان هیدرولیکی، خودرو بالابر، تشک نجات و خودروی حامل دستگاه تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: محل حادثه یک برج 13 طبقه اداری ـ تجاری بود که 5 طبقه زیرزمین  و تمامی طبقات زیرزمین کاربری پارکینگ داشت؛ زمانی که آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند دود بسیار زیادی در طبقات منفی تجمع کرده و به طبقات بالایی نیز سرایت کرده بود.

وی تصریح کرد: آتش‌نشانان به سرعت به طبقات پایینی نفوذ کرده و متوجه شدند که یک دستگاه خودروی ام‌وی‌ام شاسی‌بلند دچار حریق شده است همچنین دود بسیار زیادی ساختمان مجاور محل حادثه را فرا گرفته بود.

ملکی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان همزمان با خاموش کردن آتش، مشغول کمک به افراد شدند و در نهایت حدود 300 نفر با کمک آتش‌نشانان از ساختمان محل حادثه و ساختمان مجاور آن به بیرون هدایت شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران با بیان اینکه در این حادثه مصدوم و تلفات جانی نداشتیم، گفت: آتش به سرعت خاموش شد اما با توجه به اینکه دود طبقات پایینی را فرا گرفته بود تخلیه آن زمانبر بود.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار