فرمانده انتظامی گلستان:

فرمانده انتظامی استان گلستان از دستگیری فرد سابقه داری که قصد سرقت از یک بانک در بندرگز را داشت، خبر داد.

سرقت از بانک در بندرگز با هوشیاری پلیس گلستان نافرجام ماند

به گزارش گلستان 24 ؛ سردار علی اکبر جاویدان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: ساعت دو صبح روز گذشته فردی قصد سرقت از یک بانک در بندرگز را داشت.

وی افزود: این سارق تصمیم داشت نرده ها را برش زده و به داخل بانک برود در همین هنگام مردم به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اعلام کردند که صدای مشکوکی می آید.

جاویدان اضافه کرد: پلیس این امر را به صوت ویژه در دستورکار قرار داد و تیمی تشکیل و در کمترین زمان ممکن به محل مورد نظر اعزام شدند و شخصی که در حال برش زدن حفاظ های بانک با یک دستگاه سنگ فلز برقی بود به محض مشاهده مأموران خود را در مکان نامعلومی مخفی کرد.

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: محاصره ای در محوطه بانک صورت گرفت و مأموران به داخل محوطه آمدند و بعد از سرکشی از وضعیت موجود سارق را که در موتورخانه بانک مخفی شده بود دستگیر کردند.

وی ادامه داد: از این متهم دستگاه برش برقی و یک دستگاه پیکور و ابزارآلات و یک دستگاه موتورسیکلت کشف شد و متهم به همراه ادوات سرقت به یگان انتظامی انتقال داده شد.

جاویدان تصریح کرد: متهم از سارقان سابقه دار در زمینه خرید و فروش سلاح های غیرمجاز است و دو فقره سرقت از بانک های استان همجوار هم سابقه دارد.

 

کد خبر

 

ارسال نظر

آخرین اخبار