امام جمعه مراوه تپه با اشاره به توطئه‌های دشمنان نظام، گفت: رمز موفقیت و پیروزی در جنگ امروز، همدلی و پیروی از ولایت فقیه است.

امام جمعه اهل سنت مراوه‌تپه: رمز موفقیت و پیروزی همدلی و پیروی از ولایت فقیه است

به گزارش گلستان 24 ؛  آخوند خوجه دردی غراوی‌فر در مراسم تکریم و معارفه فرماندار مراوه تپه اظهار داشت:مسئولان در هر کاری باید از رهبر معظم انقلاب و ولی فقیه خود تبعیت و اطاعت کنند و اطاعت از ولی‌فقیه اطاعت از خداوند است.

وی افزود: شما مدیران شبانه روز باید به فکر خدمت صادقانه و بدون ریا به مردم باشیدو 2 امانت بزرگ ترویج دین و حفاظت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را همواره اجرا و عمل کنید.

امام جمعه مراوه تپه گفت: هرگاه نیت شما در راه خدمت به مردم رضای خداوند باشد، محبت شما در دل مردم خواهد افتاد و تا زمانی که پیرو و مطیع رهبر معظم انقلاب باشید، دشمن پیروز نخواهد شد.

یاز مراد کوسه غراوی،  سرپرست جدید فرمانداری مراوه تپه با اشاره به ایام اربعین سیدالشهدا اظهار داشت: امام حسین ( ع)  برای اصلاح امور قیام کرد و برای خدمت به بشریت از جان،  مال و فرزندان خود گذشت و این وظیفه ما مدیران که مسئولیتی را قبول می کنیم, را خطیرتر خواهد کرد.

وی افزود: اگر اعتقاد به گلستان به عنوان مقصد گردشگری داشته باشیم، مراوه تپه با وجود جاذبه‌های طبیعی و اماکن تاریخی و محور قرار دادن گردشگری و بوم گردی برای توسعه،  می تواند مقصد گردشگری باشد.

دشمن با اصل نظام جمهوری اسلامی مخالف است

رئیس دادگستری شهرستان مراوه تپه گفت: دشمن به دنبال جریان اصلاح‌طلب و یا اصولگرا نیست بلکه قصد دشمن براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام محمد فاضلیان اظهار داشت: دشمن با اصل نظام جمهوری اسلامی مخالف است و مسئولان و مردم با کمک هم و تبعیت از ولایت فقیه سیلی محکمی به دشمن خواهند زد تا فکر براندازی نظام جمهوری اسلامی را از سر بیرون کند.

وی افزود: ما مسئولان ادارات و در راس آن فرمانداران باید به فکر حل مشکلات مردم باشیم و به صورتی برخورد کنیم تا آنها از اسلام و دین زده نشوند و امید در آنها زنده شود.

رئیس دادگستری مراوه تپه با اشاره به اینکه آمار خودکشی تا حدود زیادی در شهرستان کاهش یافته است،  بیان داشت: در سال‌های گذشته آمار خودکشی در این شهرستان بسیار زیاد بود و حتی مردان سرپرست خانوار اقدام به خودکشی می‌کردند که جلساتی با امام جمعه و ائمه جماعات گذاشته شد و این آمار از 60 مورد به 3 مورد کاهش یافت.

وی ادامه داد: مهم‌ترین نیاز جامعه در شرایط کنونی تقویت وحدت و اتحاد بین مردم و مسئولان است،  زیرا دشمن قصد دارد بین شیعه و سنی اختلاف انداخته و از این راه بین مردم و دولت و نظام جمهوری اسلامی فاصله بیندازد تا بتواند. به مقاصد شوم خود برسد که خوشبختانه هم مردم و هم مسئولان ما هوشیار بوده و با تبعیت از ولی فقیه خود، هرگونه نقشه دشمن را نقش برآب می کنند.

حجت الاسلام فاضلیان گفت: فرماندار سابق در طول 5 سال با تعامل و سعه صدر و پی‌گیری‌های مداوم توانست بسیاری از مشکلات مردم را برطرف کند و امید داریم فرماندار جدید نیز بهتر و بیشتر از فرماندار سابق در مسیر خدمت به مردم کوشا باشد.


انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار