به میزبانی اداره میراث فرهنگی؛

اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری علی آبادکتول طی مراسمی با حضور فرماندار، از خبرنگاران فعال این شهرستان تقدیر کرد.

خبرنگاران علی آبادکتول تجلیل شدند+ تصاویر

به گزارش گلستان 24، احمد تجری مفرد فرماندار شهرستان علی آباد کتول صبح امروز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد شهید صارمی و تبریک روز خبرنگار، حرفه خبرنگاری را شغلی شریف و ارزشمند درعرصه ارتباطات دانست و گفت: در دنیای امروز که نظریه پردازان آن را به دهکده جهانی تشبیه می کنند، خبرنگاران یکی از مهمترین ارکان هر جامعه به شمار می آیند.

وی از خبرنگاران خواست شهید محمود صارمی را الگوی خود در حرفه خبرنگاری قرار دهند و افزود: خبرنگاران هدایت کنندگان افکار عمومی و محور حرکت های انقلابی و عدالت خواهانه در نظام جمهوری اسلامی هستند.

تجری مفرد شغل خبرنگاران را یکی از شغل های حساس دانست و گفت: حفظ ارزش های نظام و انقلاب و حساس بودن نسبت به مسائل سیاسی روز دنیا یکی از وظایف مهم خبرنگاران عادل و صادق است.

وی با اشاره به این که خبرنگاری از مشاغل ظریف و در عین حال سخت است، اذعان داشت: عدالت خواهی، صداقت و تیزهوشی از ویژگی های خبرنگاران است چرا که آنان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان برای حل مشکلات جامعه هستند.

فرماندار علی آباد کتول سوالات، نقدهای سازنده و منصفانه خبرنگاران را لازمه بهبود عملکرد مدیران دانست و خاطر نشان کرد: مدیران ممکن است بخاطر حجم بالای کارها، از برخی نقاط ضعف در شهرستان غافل شوند که خبرنگاران با نگاه تیز بین و خیرخواهانه خود، می توانند این موارد را به آن ها یادآوری کنند.

در ادامه این برنامه عباس عنایت مدیراداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری این شهرستان نیز گفت: خبرنگاران پیشتازان عرصه آگاهی و عامل تاثیرگذار در صحنه های سرنوشت ساز جامعه هستند.

وی تکریم خبرنگاران در روز خبرنگار را ارج نهادن به آگاهی و دانایی دانست و اظهار کرد: 17 مرداد بهانه ای است تا ضمن گرامیداشت یاد شهید صارمی به جامعه خبری نیز خدا قوت و دستمریزاد بگوییم.

در انتهای برنامه از خبرنگاران و فعالان اصحاب رسانه علی آباد کتول توسط فرمانداری و اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این شهرستان با اعطای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

 

انتهای پیام/زرین نامه

ارسال نظر

آخرین اخبار