معاون گردشگری میراث فرهنگی گلستان خبر داد

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان گفت: در مجموع در استان گلستان ۶۶ دفتر خدمات گردشگری و مسافرتی فعالیت می‌کنند.

فعالیت 66 دفتر خدمات گردشگری و مسافرتی در استان گلستان

به گزارش گلستان24، به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، رحمان فرمانی با بیان اینکه در ایام نوروز دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان تورهای گردشگری و مسافرتی اجرا می‎کنند، اظهار کرد: دفا‌تر خدمات مسافرتی و گردشگری استان گلستان در ایام نوروز به صورت کشیک‌های نوروزی فعال هستند.

وی افزود: دفا‌تر خدمات گردشگری و مسافری در ایام نوروز برای متقاضیان تورهای نیم روزه، یک روزه و چند روزه اجرا کرده و به دلیل مسیرهای زیاد در استان گلستان تور‌ها از تنوع زیادی نیز برخوردار هستند.

 

میراث فرهنگی گلستان

 

فرمانی اظهار کرد: مسافران و علاقمندان می‌توانند به وسیله حضور در مراکز ثبت نام تور‌ها در گرگان و شهرستان‌ها از این تور‌ها بهره‌مند شوند.

وی تصریح کرد: دفا‌تر کشیک برای ارائه خدماتی مانند خرید بلیط، رزرو هتل یا هر خدمت دیگری در ایام نوروز آماده هستند.

فرمانی یادآور شد: در مجموع در استان گلستان 66 دفتر خدمات گردشگری و مسافرتی فعالیت می‌کنند که از این تعداد نزدیک به 40 دفتر در شهرستان گرگان فعال هستند.

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان خاطر نشان کرد: در ایام نوروز نیز هر روز هفت دفتر در گرگان و روزانه یک دفتر در شهرستان‌ها به صورت کشیک ملزم به ارائه خدمات هستند و دفا‌تر دیگر نیز بنا به دلخواه می‌توانند خدمات خود را ارائه کنند.

فرمانی گفت: این دفا‌تر در سه بخش بلیط هواپیما، تور و هتل و دفا‌تر زیارتی فعالیت می‌کنند.

 

منبع:فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار