محمد بختیاری درمصاحبه با گلستان24؛

جای بسی تاسف دارد که در موضوع مبارزه با فساد در فضای مجازی هم، وظایف سازمان ها و نهاد های مسئول که بسیار هم عریض و طویل هستند را مردم به دوش بکشند

وظیفه مسئولین در مبارزه با فساد فضای مجازی را مردم به دوش می کشند/ برخی معتقدند روحانیون نباید وارد فضای مجازی شوند

حجت الاسلام، محمد بختیاری، وبلاگ نویس و فعال فرهنگی شهرستان علی آباد کتول، در مصاحبه اختصاصی با گلستان 24، با بیان این که حرکت جبهه های مردمی مبارزه با فساد در فضای مجازی از یک نظر بسیار عالی و پسندیده است، بیان کرد: اما جای بسی تاسف دارد که در این حرکت عالی، وظایف سازمان ها و نهاد های مسئول که بسیار هم عریض و طویل هستند را مردم به دوش بکشند.

وی ادامه داد: جا دارد که از فعالین در این عرصه تشکر ویژه ای بشود که بدون هیچ چشم داشتی دست به این فعالیت ارزشمند و ممتاز زده اند.

بختیاری همچنین علت تشکیل این گونه جبهه ها در فضای مجازی و حتی بعضأ در فضای حقیقی را ، ناکارآمدی قوانین موجود در برخورد با پدیده فساد در فضای مجازی دانست و افزود: این پدیده تازه ای نیست . همانگونه که رهبر اشاره کردند و در بیانات اخیر خود فرمودند:" این میدان(فضای مجازی)، میدان واقعی جنگ است "، در این جنگ نیروهای مخلص و وفادار به نظام و اسلام باید خود را آماده کنند و از این ابزار به نحو احسن در مقابله و جنگ با فساد و کفر استفاده کنند.

 

محمد بختیاری فضای مجازی

 

فعال فرهنگی شهرستان علی آباد کتول عنوان کرد: نکته قابل توجه این است که بعضی افراد عقیده دارند که نیروهای مذهبی و روحانیون نباید وارد در فضای مجازی شوند اما با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری ، چراغ راه همچنان برای فعالان این عرصه روشن است  و با پشتکار بیشتر به فعالیت و مقابله با فساد ، فتنه و شبهه افکنی ادامه داده شود .

وی معتقد است: با تشکیل اینگونه جبهه ها احساس امنیت در فضای مجازی برای خانواده ها و ان شاالله ایجاد فضای مجازی پاک را شاهد خواهیم بود. ضمن این که همین فضا به همین اندازه برای اشاعه دهندگان فساد و فحشاء نا امن می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار