به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر؛

به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر همایش مبارزه با مواد مخدر در شهرستان گالیکش برگزار شد.

همایش مبارزه با مواد مخدر در گالیکش برگزار شد / بی‌محلی مسئولان + تصاویر

به گزارش گلستان 24، همایش مبارزه با اعتیاد با حضور اندک مسئولین و مردم شهرستانی گالیکش در سالن کانون شهدا دانش‌آموزی این شهر با همکاری بهزیستی، شبکه بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، فرمانداری، نیروی انتظامی، شهرداری، شورای شهر، مرکز ترک اعتیاد و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار شد.

nilkooh201 1 

رییس اداره بهزیستی شهرستان گالیکش در این همایش گفت: مهم‌ترین رکن مبارزه با مواد مخدر پیشگیری از اعتیاد هست و کانون گرم خانواده تأثیرگذارترین نهاد در این امر است.

علی رمضانی راد افزود: تنها هدف این پدیده شوم تیره کردن سرنوشت بشر است که باید بااطلاع رسانی‌های به‌موقع مردم را از این پدیده شوم آگاه کرد.

وی خواستار همکاری هر چه بیشتر نهادهای آموزشی چون مدارس و دانشگاه‌ها با نهاد خانواده برای پیشگیری از روی آوردن جوانان به اعتیاد شد.

رمضانی راد با اشاره به ضرورت‌های مقابله و مبارزه با مواد مخدر و اهداف دشمنان انقلاب گفت: دشمن برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران و براندازی نظام به جنگ نرم روی آورده است و برای دستیابی به این امر با رواج اعتیاد و ابتذال در بین جوانان ما به دنبال تحت تأثیر قرار دادن جوانان ماست که باید نسبت به این موضوع هوشیار باشیم.

وی با اشاره به اینکه امروز مواد مخدر از شکل سنتی خارج‌شده است و به مواد مخدر صنعتی تبدیل‌شده است گفت: امروز مواد مخدر از شکل سنتی به مواد صنعتی تبدیل‌شده است که بسیار راحت در اختیار عموم قرار دارد.

به گفته رییس اداره بهزیستی گالیکش باید دست‌به‌دست هم دهیم و باکار در حوزه‌های فرهنگی و محوریت آموزش‌وپرورش و دانشگاه‌ها به مقابله و مبارزه با مقوله مواد مخدر و اعتیاد بپردازیم و باید بدانیم پیشگیری مهم‌ترین روش مقابله خواهد بود.

رمضانی راد با اشاره به اینکه مواد مخدر به‌عنوان یکی از مسائل روز کشور مطرح است گفت: علیرغم تمامی زحماتی که دوستان ما در بهزیستی شهرستان کشیدند اما مسئولین شهرستان توجهی به برگزاری این همایش نکردند.

وی تصریح کرد: برگزاری این همایش طی جلسه‌ای سه ماه قبل مطرح شد و دو هفته پس‌ازاین نیز در شورای فرهنگی شهرستان عنوان شد اما روز همایش مجبور هستیم مسئولین را با تلفن به همایش بیاوریم.

گفتنی است در پایان این همایش که تنها 53 نفر را در قالب مدعو و مسئولین برگزاری به خود دید از فعالان عرصه مبارزه با مواد مخدر و یکی از معتادانی که بیش از پنج سال است که از اعتیاد رهایی یافته تقدیر و تشکر به عمل آمد.

nilkooh201 1

nilkooh201 1

nilkooh201 1

nilkooh201 1

nilkooh201 1

nilkooh201 1

nilkooh201 1

nilkooh201 1

انتهای پیام/نیلکوه

ارسال نظر

آخرین اخبار