رییس اداره اوقاف و امور خیریه گرگان:

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۰۰ برنامه مناسبتی در امام زادگان و بقاع متبرکه گرگان برگزار شده است.

۱۰۰ برنامه مناسبتی در امام زادگان گلستان برپا شده است

به گزارش گلستان 24 ،حجتالاسلام سعید غیرتمند ظهر شنبه در جلسه با اصحاب رسانه استان اظهار کرد: پنجم ذیقعده در تقویم به عنوان روز تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه نام‌گذاری شده و تکریم امامزادگان ابراز محبت به پیامبر اکرم (ص) است و در روز ۲۹ مرداد برنامه های مختلفی در استان در این رابطه برگزار می شود.

۱۰۰ برنامه مناسبتی در امام زادگان گلستان برپا شده است

وی تصریح کرد: ۴۰۰ برنامه مناسبتی در سال برای اوقاف در نظر گرفته شده است که تاکنون موفق به برپایی ۱۰۰ برنامه در استان شده ایم .

وی افزود: حرم مطهر امامزادگان مکانهایی مطلوب برای کار فرهنگی و گذراندن وقت جوانان  است و بیتردید بقاع متبرکه ظرفیت عظیمی در کارهای فرهنگی دارند و بهرهمندی جوانان از این ظرفیت میتواند حقایق جهان اسلام و معارف اهل‌بیت (ع) را تبیین و راه مقابله با تهاجم فرهنگی را در برابر هجمه گسترده دشمنان تداوم بخشد.

حجت الاسلام غیرتمند بیان داشت: طرح تربیت حافظان قرآن امسال برای دو هزار نفر و توسط ۴۵ مربی در استان در حال اجراست و بیمه ۳۰۰ نفر از خدام مساجد استان نیز انجام شده است.

وی با بیان این که هشتمین حضور خادمین رضوی با تجلیل از خدام، هیئت امنای امامزادگان و بقاع متبرکه گرگان همراه خواهد بود،تصریح کرد:  توزیع بستههای تبرکی از آستان قدس رضوی و امامزاده عبدالله (ع) گرگان به همراه ویزیت رایگان طبالرضا و مشاوره خانواده رضوی از جمله برنامههای حضور خدام رضوی و جشن زیر سایه خورشید در امام زاده عبدا... گرگان است.

رییس اداره اوقاف شهرستان گرگان با اشاره به اینکه همایش روز ملی تکریم و تجلیل از امامزادگان در شهرستان گرگان روز پنج‌شنبه ۲۹ مرداد (پنجم ذیالقعده) برگزار خواهد شد، اظهار کرد: همایش روز ملی امامزادگان در این شهرستان روز پنج‌شنبه ۲۹ مرداد ساعت ۱۹ با حضور «کاروان زیر سایه خورشید» و با دستهروی مردم گرگان از خیابان شهدا به سوی آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) برگزار خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار