مدیر شعب بانک سپه استان گلستان خبر داد؛

مدیر شعب بانک سپه استان گلستان گفت که واحد ارزی این مدیریت از آذر ماه 96 در گرگان آغاز به کار کرده و به متقاضیان خدمات ارایه می دهد.

ارائه خدمات واحد ارزی بانک سپه استان در گرگان

به گزارش گلستان24؛غلامرضا خموشی امروز یک شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار کرد: این اقدام بانک سپه بیشتر بعد از رفع تحریم ها و به منظور کمک به صادرات غیرنفتی از استان گلستان بوده است.
به گزارش ایرنا طبق آمار اتاق بازرگانی، صنایع و معادن گلستان حدود 800 نفر عضو اتاق استان بوده و در زمینه صادرات و واردات کالا فعالیت دارند.
گلستان دارای گمرک در مرز اینچه برون به فاصله 80 کیلومتری گرگان مرکز این استان شمالی است.
استان گلستان علاوه بر مرز مشترک با کشور ترکمنستان با سایر کشورهای آسیای میانه در حوزه مبادلات تجاری و تزانزیت کالا ارتباط دارد و در این حوزه جزو مناطق راهبردی کشور به شمار می رود.
مدیر بانک سپه گلستان پرداخت یک هزار و 500 میلیارد ریال تسهیلات به بخش های مولد اقتصادی در حوزه های کشاوزی، دامداری، صنعت و معدن و گردشگری در سال جاری، مشارکت در 15 واحد صنعتی بزرگ اشتغال زا، پرداخت دو هزار و 500 فقره وام ازدواج با اعتبار افزون بر 300 میلیارد ریال به زوج های گلستانی طی ماه های مهر و آبان 96 و کاهش 22 درصدی مطالبات معوق غیرجاری نسبت به سال قبل را از جمله فعالیت های مدیریت بانک سپه منطقه گلستان برشمرد.
خموشی افزود: پرداخت 236 فقره وام به مبلغ 33 میلیارد و 400 میلیون ریال به اقشار آسیب پذیر زیرپوشش کمیته امداد و بهزیستی از ابتدای سال 1395 تا پایان نیمه اول 96، پرداخت 500 میلیارد ریال وام برای رونق فعالیت 30 واحد تولیدی گلستان در قالب برنامه های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید از دیگر فعالیت های بانک سپه استان است.
به گفته وی؛ بانک سپه امسال در پرداخت وام به رونق واحدها در قالب کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گلستان در میان بانکهای استان پیشتاز بوده است.

/ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار