رئیس کل دادگستری گلستان:

رئیس کل دادگستری استان گلستان خطاب به دستگاه های خدمات رسان گفت: برای وصول بدهی واحدهای تولیدی قطعی آب و برق چاره کار نیست بلکه باید به دنبال راهکار دیگری برای وصول بدهی های باشید.

به دنبال راهکار دیگری برای وصول بدهی های واحدهای تولیدی باشید

به گزارش گلستان24؛به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری کل استان گلستان، هادی هاشمیان در مراسم ابلاغ حکم دادستان جدید رامیان با تأکید بر این که حفظ حقوق عامه مهم ترین اولویت کاری دادستان هاست و باید در این زمینه فعال ورود کنند، اظهار کرد: حمایت از سرمایه گذاران و تأمین امنیت تولید و سرمایه از مهم ترین مصداق های حفظ حقوق عامه در استان است.

هاشمیان افزود: در جلسه های متعددی که با دادستان ها و روسای حوزه های قضایی داشتیم آنان را مکلف کرده ایم همه تلاش و توان خود را برای جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی در استان به کار گیرند.

وی ادامه داد: از شرکت های خدمات رسان هم خواسته ایم به جای قطع کردن آب، برق و گاز واحد های تولیدی بدهکار، به دنبال راهکار دیگری برای وصول بدهی های شان باشند.

هاشمیان در ادامه سخنان خود ضمن هشدار به سودجویان گفت: دستگاه قضایی بازار را رصد می کند و با کسانی که می خواهند با سودجویی، دلالی و احتکار، جیب خود را پر کنند برخورد می کند.

این مقام ارشد قضایی استان در ادامه به دادستان های سراسر استان تکلیف کرد: در برخورد با فساد اداری با قاطعیت ورود کنند و مدیران متخلف را، تحت پیگرد قرار دهند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار