مدیر هنری اداره‌‌کل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان خبر داد؛

مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان گفت: استان گلستان 100 اثر از هنرمندان استان را به دبیرخانه مرکزی جشنواره ارسال کرده که این تعداد نسبت به سال گذشته قابل مقایسه نیست و حضور هنرمندان استان گلستان در سومین جشنواره ملی فانوس رشد چشمگیری داشته است.

100 اثر از استان گلستان به سومین جشنواره ملی فانوس ارسال شد

به گزارش گلستان۲۴؛ «ابوالفضل اعتراف» مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در گرگان اظهار داشت: فراخوان سومین جشنواره ملی فانوس در اوایل سال 98 به استان‌ها اعلام شد و هنرمندان استان نیز همکاری خوبی را در این زمینه با معاونت هنری اداره‌کل داشتند.

وی افزود: سومین جشنواره ملی فانوس در بخش هنرهای تجسمی و سنتی، نمایشی، موسیقی و سرود، تحقیق و پژوهش، رادیویی، فیلم، و بخش آزاد برگزار شد و اختتامیه آن تیر سال جاری در تهران خواهد بود.

مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان بیان داشت: استان گلستان تعداد 100 اثر از هنرمندان استان را به دبیرخانه مرکزی جشنواره ارسال کرده که این تعداد نسبت به سال گذشته قابل مقایسه نیست و حضور هنرمندان استان گلستان در سومین جشنواره ملی فانوس رشد چشمگیری داشته است.

این مسئول به آثار ارسالی به سومین جشنواره فانوس اشاره کرد و متذکر شد: آثار ارسالی به سومین جشنواره فانوس در زمینه‌های مستند، نماهنگ، انیمیشن، نمایشنامه، فیلمنامه، تئاتر صحنه‌ای، تئاتر خیابانی، نمایش رادیویی، برنامه‌های ترکیبی رادیویی، موسیقی، تیزر، طراحی جلد و عکس بوده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار