درگذشت کشتی گیر با سابقه و ملی پوش گلستانی، اتمام مسابقات فوتوالی کشور، برگزاری دوره آموزشی کونگ فو در بندرگز و کسب مدال در مسابقات دوومیدانی کشور توسط نونهالان گلستانی از جمله خبرهای کوتاه ورزشی امروز شنبه گلستان است .

اخبار کوتاه ورزشی استان گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ مجید کاظمی عقیلی کشتی گیر پیشکسوت اهل شهرستان کردکوی و دارنده عناوینی چون مقام سوم مسابقات جهانی آرژانتین در سال ۱۹۶۹، چهارمی مسابقات جهانی دهلی در سال ۱۹۶۷ و ۱۰ قهرمانی متوالی کشور در سن ۸۶ سالگی درگذشت.

**

مسابقات کشتی المپیاد ورزشی گلستان یادواره شهدای مدافعان حرم به میزبانی شهرستان بندرگز با حضور ۲۸۰ کشتی گیر در رده سنی خردسالان و نوجوانان با حضور ۱۴ تیم برگزار شد که در پایان تیم گرگان با ۵ مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز قهرمان شد، تیم گنبد با ۲ مدال طلا و ۲ مدال برنز در جایگاه دوم ایستاد و تیم رامیان با ۲ مدال طلا و یک مدال برنز به مقام سوم دست یافت.

**

رقابت های فوتوالی جام ستارگان ایران با حضور ۱۰ تیم و پس از دو روز در مجموعه ورزشی شهدا گلستان به پایان رسید. هیأت روستایی خراسان شمالی، گلسا پوش یزد و هیأت روستایی گلستان اول تا سوم شدند.

**

اولین دوره استاژ داوری مبارزات مایانا (نیمه آزاد) بانوان هیأت کونگ فو گلستان با حضور ۲۵ داور استان در اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرگز برگزار شد.

**

اولین مرحله اردو نونهالان و نوجوانان کاراته استعدادهای برتر کشور با حضور بیش از ۵۰ نخبه از سراسر کشور به مدت ۳ روز به میزبانی گلستان در باشگاه دخانیات فاضل آباد زیر نظر کادر فنی تیم ملی برگزار شد.

**

در مسابقات دو و میدانی قهرمانی نوجوانان پسر کشور، محمد امین قره در ماده ۱۱۰ متر با مانع به مقام سوم رسید و مبین کمی نژاد در صد متر نایب قهرمان شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار