شهردار گرگان با بیان اینکه پروژه مرکز تفریحات و شهربازی گرگان تا آخر امسال کلنگ‌زنی می‌شود گفت: فاز نخست این پروژه با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

مرکز تفریحات و شهربازی گرگان تا پایان امسال کلنگ‌زنی می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ عبدالرضا دادبود در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری این شهر و فعال‌ کردن این ظرفیت‌ها از سوی مدیریت شهری اظهار داشت: سعی کردیم در اجرای پروژه‌های گردشگری از ظرفیت همه مناطق شهر گرگان استفاده کنیم. برای همین امروز شاهدیم برخی از پروژه‌های مهم و اثرگذار شهر در مناطق حاشیه و کمتر برخوردار در حال اجراست.

وی یکی از خواسته‌های شهروندان گرگانی را احداث شهربازی مدرن دانست و گفت: پروژه مرکز تفریحات و شهربازی گرگان با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی تا پایان امسال کلنگ‌زنی می‌شود و فاز نخست آن سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار گرگان به آغاز عملیات اجرایی سایت سورتمه‌سواری در منطقه گردشگری هزارپیچ هم اشاره و بیان کرد: مقدمات ایجاد این سایت در هزارپیچ فراهم شده و به‌زودی شاهد کلنگ‌زنی آن هستیم.

وی افتتاح خیابان غذا در دی‌ماه، احیای بافت تاریخی گرگان و کف‌سازی محدوده سرچشمه تا نعلبندان و ایجاد تغییرات در مبلمان شهری را از دیگر پروژه‌های گردشگری در شهر گرگان اعلام کرد.

دادبود با بیان اینکه گسترش فضای سبز شهری از اولویت‌های شهرداری است، گفت: تا پایان امسال 3 پارک محله‌ای که کارهای اجرایی آن رو به اتمام است در گرگان افتتاح می‌شود.

وی یکی دیگر از پروژه‌های مهم در شهر گرگان که می‌تواند سبب توسعه حمل و نقل عمومی شود را راه‌اندازی خطوط بی‌ آ رتی در شهر اعلام کرد و افزود: مشاور طرح مورد نظر را تهیه کرده و در حال حاضر موضوع در شورای ترافیک استان مطرح است. در صورتی که بتوانیم مجوزهای لازم را اخذ کنیم این پروژه نیز آغاز می‌شود.

شهردار گرگان بیان کرد: مسیرهای مختلفی از سوی مشاور برای راه‌اندازی خطوط بی‌ آر تی پیشنهاد شده که مسیر فتح‌باغ به سمت میدان مفتح، خیابان جمهوری، میدان شهرداری، جرجان تا نصرآباد در اولویت قرار دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار