مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به برپایی ۹۰ موکب جاماندگان اربعین در گرگان، گفت: هر شب حدود ۱۵ هزار نفر از این موکب‌ها بازدید کرده و خدمات مختلفی دریافت کردند.

۹۰هزار نفر از خدمات مواکب جاماندگان اربعین در گرگان بهره مند شدند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر حجت الاسلام عباسعلی گرزین ظهر سه شنبه در موکب جاماندگان اربعین گرگان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۶ شب مسیر عشق بازی محبان امام حسین (ع) و جاماندگان اربعین ۱۴۰۰ را در موکب جاماندگان اربعین به پایان رسانده و این در حالی بود که باورمان نمی‌شد چه استقبال عجیبی از سمت مردم اتفاق می افتد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: در این ۶ شب، ۶۰ موکب و هیئت و مجموعه‌های مردمی همکاری کردند تا این اتفاق زیبا رقم بخورد و اربعین اباعبدالله بازآفرینی می شود.

گرزین بیان کرد: هر شب حدود ۱۲ الی ۱۵ هزار نفر به صورت متوسط از این موکب‌ها بازدید کرده و خدمات مختلفی از جمله اطعام، پذیرایی، انواع خدمات فرهنگی، مشاوره‌ها، خدمات هنری و رسانه‌ای به آنها ارائه شد و فضای خاطر آفرینی برای شیفتگان اباعبدالله خلق شد.

وی از توزیع ۱۰۰ هزار وعده غذایی طی این شب ها خبر داد و گفت: این آیین سبب همگرایی و همدلی و اجتماع قلوب بین هیئت یا و موکب داران و بچه‌های فرهنگی شد که امیدواریم در سال های بعد طبق یک رویه ثابت با حضور گسترده و حمایت های بیشتر مردم ادامه یابد و حرکتی مردمی اعتقاد پایه و خدمت محور باشد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار