مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوای گلستان با بیان اینکه خوی استکبار، سلطه‌گری و ظلم کردن است، گفت: یوم‌الله ۱۳ آبان نماد عینی پیروزی حق بر باطل است.

‌‌اقدام نیروی دریایی سپاه ابهت پوشالی آمریکا را درهم شکست

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از تسنیم از بندرگز، حجت‌الاسلام عبدالعلی ایمانی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت یوم‌الله 13 آبان با گرامیداشت این روز اظهارداشت: در طول تاریخ بشریت همواره طاغوت در برابر حق قرار داشته و رسالت اصلی همه انبیا نیز هدایت مردم به سوی حق و دوری از طاغوت‌ها بوده است.

وی گفت: مستکبران عالم با هر رنگ و نژادی همیشه به دنبال سلطه بر همه مستضعفان بوده‌اند و چون اسلام با این منش مخالف است امروز استکبار جهانی به دنبال انحراف تعالیم اسلام است.

وی خاطرنشان کرد: خوی استکبار، سلطه‌گری و ظلم‌کردن است و هر جایی که وارد شود جز خسارت و ویرانی و البته غارتگری، چیز دیگری به همراه ندارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوای استان با بیان اینکه یوم‌الله 13 آبان، نماد پیروزی حق بر باطل است، اظهارداشت: تبعید امام خمینی (ره) در مخالفت با کاپیتو‌لاسیون در 13 آبان سال 43 ، کشتار دانش آموزان و دانشجویان در 13 آبان 57 و تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان 58 سه واقعه‌ای است که اصلی ترین مصادیق مبارزه با استکبار در تاریخ انقلاب به شمار می‌روند.

وی خاطرنشان کرد: شان تسخیر لانه جاسوسی به قدری بالاست که امام خمینی (ره) این واقعه را انقلاب دوم نام نهادند چراکه این واقعه لبیک توده ملت به آرمان‌های امام راحل و مهر تاییدی بر حقانیت انقلاب بود.

وی در ادامه به ماجرای دزدی نفت ایران از سوی نیروهای تروریست امریکایی اظهار داشت: اقتدار واقعی متعلق جوانانی است که دیروز با سلاح ایمان و تکیه بر خدا به جنگ ناو آمریکایی رفتند و ابهت پوشالی آنها را درهم شکستند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار