حجت الاسلام ایمانی گفت: استکبار ستیزی از مولفه های پاسداران است عزیزان سپاهی از بدو ورود به سپاه در برابر استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل ایستادند.

سپاه در برابر استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل ایستاده است/ مهمترین مولفه های پاسداری

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما؛ حجت الاسلام و المسلمین عبدالعلی ایمانی در مراسم گرامیداشت روز پاسدار اظهار کرد: این هنر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بود که روز ولادت سیدالشهدا (ع) را به روز پاسدار مزین کرد چراکه امام خمینی (ره) معتقد بود بزرگ پاسدار اسلام ناب محمدی امام حسین (ه) است.

نماینده ولی فقیه سپاه نینوا استان گلستان  ادامه داد: لباس سپاه لباس مقدسی است که همه ما باید قدر پوشیدن آن را بدانیم و بر اینکه توفیق حراست و پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاورد های آن برعهده ما قرار گرفته خدا را شکر کنیم.

حجت الاسلام ایمانی بیان کرد: پاسداران انقلاب اسلامی با عزمی راسخ و اراده ای پولادین بدون چون و چرا از فرامین امام جامعه و ولی فقیه اطاعت می کنند و روز به روز بر آن می افزایند و این مهم یکی از مولفه های مهم پاسداری به شمار می رود.

وی تاکید کرد: خیلی ها در گام نخست انقلاب اسلامی انقلابی بودند اما در میانه راه از مسیر انقلاب منحرف شدند اما انقلابی بودن و انقلابی ماندن شاخصه یک پاسدار است و افتخار بزرگی نسیب ما سپاهیان شده که این لباس مقدس را برتن کنیم.

این مقام مسئول بیان کرد: براساس اولویت های خوبی که داریم مثل ۱۳ رجب و نیمه شعبان و مناسبت های عیدغدیر برنامه ریزی می کنند کسانی که می خواهند به لباس روحانیت ملبس شوند جشن با شکوهی می گیرند و طلبه ها نیز مراسم عمامه گذاری آن انجام می شود.

حجت الاسلام ایمانی بیان کرد: ویژگی دیگر سپاهیان ما انقلابی بودن و انقلابی ماندن است، بسیاری انقلابی بودند ولی در میانه راه منحرف شدند و در مسیر انقلاب باقی نماندند ولی عزیزمان پاسدار ما هم انقلابی بودند و هم در مسیر انقلاب باقی ماندند.

وی افزود: باید این انقلابی بودن و انقلابی ماندن را پاسداران حفظ کنند و این مسئله بسیار حائز اهمیت است و در این راستا باید پیرو ولی فقیه باشیم.

این مقام مسئول تاکید کرد: اعتقاد به روحانیت اصیل و اهل تقوا از دیگر موضوعاتی است که باید به آن توجه کنیم و این روحانیت است که می تواند در ابعاد مختلف از زندگی برای ما رهنمود داشته باشد و هیچ وقت از پیش خود چیزی را بیان نمی کنند.

حجت الاسلام ایمانی افزود: باید از سخنان واعظ عالم که به ما پند و اندرز می دهد استفاده کنیم و در برنامه های سپاه شاهد چنین برنامه هایی هستیم و یکی دیگر از ویژگی های پاسداران انقلاب اسلامی انعطاف پذیری است و در  هر حوزه ای که به شما ماموریت می دهند انجام وظیفه می کنید و آن را یک توفیق می دانند.

وی بیان کرد: استکبار ستیزی از مولفه های پاسداران است  عزیزان سپاهی از بدو ورود به سپاه در برابر استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل ایستادند، این نگاه به واسطه نگاه امامین انقلاب اسلامی است که بر‌گرفته از نگاه الهی است و این ویژگی مهمی است که باید آن را قدر بدانیم و به عنوان ارزش حفظ کنیم.

نماینده ولی فقیه سپاه نینوا استان گلستان  ابراز داشت:  حمایت از مستضعفان و محرومان جامعه از دیگر ویژگی های پاسداران است و باید آن را قدر بدانیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار