قربانی مردمی بودن و در بین مردم بودن و اعتماد مسئولان به جوانان در دولت سیزدهم را رمز موفقیت خود دانست.

مردمی بودن؛ رمز موفقیت جوان ترین فرماندار گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ لقمان قربانی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما گفت: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به توجه به جوانان تاکید داشتند و دولت سیزدهم به این مسئله صحه گذاشته است.

جوان ترین فرماندار گلستان به حسن اعتماد استاندار به جوانان و انتصاب خود به عنوان فرماندار مراوه تپه اشاره کرد و ادامه داد: به عنوان سرباز این نظام با توجه به اعتمادی که مسئولان داشتند در مسیر محرومیت زدایی و جلب مشارکت های مردمی اقدام خواهم کرد.

قربانی بیان کرد: پیش از فرمانداری به عنوان بخشدار مسئولیت داشتم و این اعتماد شده که در سنگر فرمانداری انجام وظیفه کنم و رمز موفقیت خود را در مردمی بودن و در بین مردم بودن می دانم و با حسن اعتماد مسئولان دولت سیزدهم به عنوان فرماندار منصوب شدم.

وی ابراز داشت: در دولت سیزدهم  بنا را به مردمی بودند نهادند و تلاش می کنیم که در خدمت مردم باشیم و مردم از بدنه مسئولان جدا نشوند و امیدواریم بتوانیم در مسیر گام دوم انقلاب اسلامی و توجه به جوانان ثابت قدم باشیم.

این مقام مسئول بیان کرد: برای جوانان کارگروهی هایی در سطح فرمانداری تشکیل شده تا بتوانیم از ظرفیت جوانان در حوزه های اجرایی بیش از گذشته استفاده کنیم.

قربانی یادآور شد: در مسیر حل مشکلات جوان از جمله آسیب های اجتماعی و حل معضل بیکاری مسئولان باید پرتلاش باشند

گفتنی است لقمان قربانی، متولد سال 1366 دانشجوی فوق الیسانس علوم سیاسی است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار