استاندار گلستان گفت: مصوبات سفر رئیس جمهور به استان ۲۵ هزار میلیارد تومان نیست بلکه اگر بخواهیم رقم ۴۵۰ میلیون یورو برای نیروگاه سیکل ترکیبی را به ریال تبدیل کنیم، مجموع بودجه مصوب سفر بیش از این مبالغ خواهد بود.

بودجه ۴۵۰ میلیون یورویی برای نیروگاه سیکل ترکیبی برق گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گرگان، علی‌محمد زنگانه استاندار گلستان امروز در نخستین جلسه شورای اداری سال جاری اظهار کرد: معتقدم نامگذاری سال یک فرمان است و همه ما باید تلاش کنیم فرمان مقام معظم رهبری عملیاتی شود.

وی گفت: سال ۱۴۰۰ سال پر فراز و نشیبی بوده است و‌ دولت جدید مستقر شد و در استان ما توفیق خدمت داشته‌ایم.

استاندار گلستان ادامه داد: سفرهایی که انجام شد استان را در شرایط جدید قرار داد و استان گلستان از نظر درآمد سرانه و زیرساخت‌ها شرایط خوبی ندارد.

زنگانه عنوان کرد: شرایط طوری است که اگر بخواهیم مشکل آب شرب استان را حل کنیم مجبور هستیم ۲ هزار میلیارد تومان از منابع تصویب شده استان در سفر را برای این مسئله حل کنیم که اگر در گذشته از دلارهای ارزان و منابع موجود آن زمان این مشکل حل می‌شد این ۲ هزار میلیارد تومان در محل بهتری هزینه می‌شد و از این مسائل مشابه در استان زیاد داریم.

وی افزود: درآمد سرانه خانوارهای گلستانی از میانگین کشوری بسیار کمتر است و اگر بخواهیم به میانگین کشوری برسیم باید درآمد ناخالص استان دو برابر شود و سرمایه‌گذاری در استان نیز باید دو برابر شود.

استاندار گلستان بیان کرد: مصوبات سفر رئیس جمهور به استان ۲۵ هزار میلیارد تومان نیست بلکه اگر بخواهیم رقم ۴۵۰ میلیون یورو برای نیروگاه سیکل ترکیبی را به ریال تبدیل کنیم، بودجه مصوب سفر  بیش از این مبالغ خواهد بود..

زنگانه بیان کرد: ما باید غیرت و همت کنیم که بتوانیم با عزم مدیران بومی و مدیران حاضر در استان مصوبات سفر را پیگیری و عملیاتی کنیم.

استاندار گلستان از ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی تقدیر کرد و یادآور شد: در شب عید قیمت مرغ در برخی از شهرهای همجوار استان به بالای ۵۰ هزار تومان رسید اما با همت مدیران استان قیمت کالاهای اساسی کنترل شد.

زنگانه تصریح کرد: از معاونانم بابت همتشان در حوزه‌های مسوولیتی به خصوص در ایام نوروز تشکر می‌کنم.

وی تاکید کرد: فرماندار رئیس شهرستان است و هیچ انتصابی بدون اجازه فرماندار انجام نشود و انتصابات با حفظ حرمت فرماندار باشد، حفظ فرماندار حفظ حرکت حاکمیت است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار