معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ضمن تبریک این روز به اهالی فرهیخته ی عکاسی گلستان، گفت: سومین جشن گرامیداشت روز جهانی عکاسی در شامگاه شنبه ٢٦ مرداد ماه در سالن نگاه تالارفخرالدین اسعد گرگانی برپا شد.

برگزاری سومین جشن گرامیداشت روز جهانی عکاسی

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، رمضان یازرلو افزود: در این جشن که به مناسبت سومین گرامیداشت روز جهانی عکاسی به همت انجمن عکاسان استان گلستان برپا شده بود، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و جمعی از پیشکسوتان و هنرمندان عکاسی حضور داشتند.

وی با تاکید به نگاه خلاقانه و ساختار محور هنرمندان در مسیر توسعه ی بیش از پیش هنرعکاسی، ادامه داد: رونمایی از کتاب عکس فاخر «عکس چهلم» ، سخرانی رییس انجمن عکاسان و خاطره گویی و تقدیر از جمعی از پیشکسوتان برخی از برنامه های اجرا شده در این آیین گرامیداشت بود.

یازرلو ادامه داد: اهدای جوایز به برگزیدگان مسابقه عکاسی نوروز(سیل) و نمایشگاه آسیب های اجتماعی از دیگر برنامه های سومین گرامیداشت روز جهانی عکاسی در گرگان بود.

یادآوری می شود در پایان مراسم از ٤ عکاس گلستانی خالق آثار ماندگار این مجموعه در حضور مسئولان و پیشکسوتان و هنرمندان عکاسی با اهدای لوح تقدیر شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار