استاندار گفت: استان سند فاخر اقامه نماز دارد و ارزیابی آن در دستور کار است.

 گلستان سند فاخر نماز را تدوین کرده است/برگزاری اجلاس استانی نماز با موضوع «نماز نسل نو»

به گزارش خبرنگار گلستان 24، علی محمد زنگانه در جلسه شورای اقامه نماز و شورای سیاستگذاری بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان که باحضور آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان و دکتر سید احمد زرهانی، قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور؛ برگزار شد، اظهار کرد: مقام معظم رهبری می فرمایند: مسئولان مومن در مسئله نماز امکانات گسترده خود را در خدمت اقامه نماز بگذارند، و ما ضروری است فرمایش ایشان را به عنوان فرمان در پیشانی اقدامات قرار دهیم.

وی افزود: توجه به نمازخانه های بین راهی مورد توجه جدی استان است و با قدرت در حال ادامه است.

زنگانه گفت: گلستان جزو استان های پیشرو است و توجه به اقداماتی که هنوز انجام نشده ضروری است و توجه به اقامه نماز به عنوان یک رویداد در کنار جشنواره شهید رجایی در دستگاه های اجرایی مد نظر است.

وی ادامه داد: اجلاس استانی نماز با موضوع «نماز نسل نو» با محوریت مسجد، مدرسه و دانشگاه در شهرستان علی آباد کتول برگزار می شود.

زنگانه بیان کرد: مجتمع فرهنگی رفاهی بین راهی امام رضا (ع) با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان در مکانی به وسعت ۱۱ هزار مترمربع در سفر رییس جمهور به استان افتتاح می شود.

وی افزود: در شورای برنامه ریزی و توسعه استان توجه ویژه ای در اعتبارات به توسعه فرهنگ نماز شده است و در حوزه تولید محتوا اقدامات ارزشمندی انجام شده و البته مورد حمایت است.

به گفته استاندار ،حمایت های آیت الله نور مفیدی نماینده ولی فقیه در استان در همه حوزه ها علی الخصوص اقامه نماز شایسته تقدیر است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار