رئیس سازمان آتش‌نشانی گنبدکاووس:

رئیس سازمان آتش نشانی شهرستان گنبد کاووس از غرق شدن یک کودک 7 ساله از اهالی روستای حالی آخوند از توابع شهرستان گنبد کاووس خبر داد.

یک کودک 7 ساله در یکی از رودخانه های گنبد غرق شد

به گزارش گلستان24،"سید سجاد حسینی" رئیس سازمان آتش‌نشانی گنبدکاووس اعلام کرد: روز گذشته طی تماس تلفنی با اورژانس 125 آتش‌نشانی مطلع شدیم کودکی از اهالی روستای حالی آخوند غرق شده است.

وی افزود: غواصان و امدادگران آتش‌نشانی گنبد بلافاصله در محل حادثه حضور یافته و عملیات جستجو را آغاز کرده‌اند اما با تاریکی شب کار متوقف شده و صبح امروز عملیات جستجو تا این ساعت ادامه دارد جسد کودک یافت نشده است.

حسینی ادامه داد: گزارش‌های رسیده حاکی از آن است که نام کودک:حلیم علوی قوجق فرزند الیاس از اهالی روستای حالی آخوند و 7 ساله است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرستان گنبد کاووس تصریح کرد:این کودک در رودخانه گرگانرود که در اثر بارندگی‌های اخیر بسیار پر آب شده و از روستای حالی آخوند می‌گذرد غرق شده است.

لازم به ذکر است، روستای حالی آخوند در 10 کیلومتری غرب شهرستان گنبد واقع شده و از دو مسیر جاده آلمان و مسیر جاده گدم آباد راه دارد.این روستا در دهستان سلطانعلی قراردارد و حدود 2000 نفر جمعیت دارد.

منبع:کاسب امین

ارسال نظر

آخرین اخبار