فرماندار گرگان:

فرماندار گرگان از اجرای طرح «تونل سبز» در گرگان خبرداد و گفت: در قالب این طرح مسیر رفت و برگشت به فرودگاه گرگان درختکاری می شود.

طرح «تونل سبز» در مسیر فرودگاه گرگان اجرا می شود

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ جلسه هماهنگی اجرای طرح تونل سبز در گرگان به میزبانی فرمانداری این شهر، ریاست ابوالقاسم صفوی، سرپرست فرمانداری شهرستان گرگان و با حضور معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری، بخشدار مرکزی گرگان، مدیر اداره حمل و نقل و پایانه های شهرستان گرگان، مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گرگان، معاون فرودگاه گرگان و مدیر سیما، منظر و فضای سبز شهرداری با هدف اجرای طرح تونل سبز در مرکز استان برگزار شد.

صفوی در این جلسه اظهار کرد: همه مدیران این اهتمام را داشته باشند تا ورودی شهر را که در نگاه میهمانان نشانه فرهنگ و سوابق مدیران شهری است با زیبا سازی مسیر نشان دهیم.

وی افزود: با اجرای این طرح به طول هفت کیلومتر در دو طرف جاده گرگان به سمت روستای امیرآباد، محمدآباد و فرودگاه، با همکاری شهرداری، بخشداری و دهیاری نهال کاری خواهد شد و بنیاد مسکن با اجرای معماری سنتی جداره روستای محمدآباد به زیباسازی آن کمک می کند.

صفوی اظهار کرد: در این طرح همچنین اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان آزادسازی و آسفالت کنار گذر جاده را عهده دار خواهد بود.

وی گفت: شهرداری گرگان با خرید نهال و آبیاری مستمر و بخشداری با نصب پلاک با همکاری دهیاران در نگهداری کامل آنها تلاش خواهند کرد و این امر به یاری خدا به زودی محقق خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار