مدیرعامل انجمن دوستداران کتاب گنبدکاووس:

مدیرعامل انجمن دوستداران کتاب گنبدکاووس با اشاره به اینکه ثبت و درج زندگینامه شهدا یک حرکت ماندگار فرهنگی است، گفت: زندگینامه 20 شهید مبارزه با مواد مخدر گنبدکاووس منتشر می‌شود.

زندگینامه 20 شهید مبارزه با مواد مخدر گنبدکاووس منتشر می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ سیدعلی کریمیان در گنبدکاووس با اشاره به اینکه انجمن دوستداران کتاب گنبدکاووس به عنوان یک سازمان مردم‌نهاد فعالیت‌های گوناگون و متنوعی را در دستور کار برنامه‌های خود قرار داده است، اظهار کرد: تالیف کتاب توسط نویسندگان بومی در کنار فعالیت‌هایی نظیر نشست‌های کتابخوانی، قصه‌خوانی، معرفی کتاب، مسابقات فرهنگی کتاب‌محور و نشست‌های هر محله یک کتاب از جمله فعالیت‌های متنوع این کانون است.

وی با بیان اینکه در بخش تالیف کتاب محوریت فعالیت‌های سال جاری انجمن دوستداران کتاب تالیف کتاب‌هایی با موضوع ایثار و شهادت است، افزود: علت انتخاب این موضوع اهمیت و ضرورت اقدام در این حوزه با توجه به تهاجم فرهنگی دشمن و فشارهای فرهنگی علیه ارزش‌ها در بستر جامعه از سوی دشمنان خارجی و مزدوران داخلی است.

مدیرعامل انجمن دوستداران کتاب گنبدکاووس با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب بر ضبط و تحریر زندگی‌نامه شهدا با استفاده از نظرات و خاطرات خانواده معظم شهدا و همرزمانشان، ادامه داد: انجام اینکار و تالیف کتب مرتبط با زندگینامه شهیدان بدون تردید یک اقدام فرهنگی ماندگار و اثر بخش خواهد بود.

کریمیان از تالیف کتاب زندگینامه 20 شهید مبارزه با مواد مخدر شهرستان گنبدکاووس خبر داد و گفت: این کتاب که به همت دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان گنبدکاووس و با قلم سید علی کریمیان نگارش می‌شود دارای مقدمه‌ای است که معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آن را تحریر کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه تالیف و جمع‌آوری مطالب پیرامون این شهدای بزرگوار در طی ماه‌های گذشته صورت گرفته و به پایان رسیده است، گفت: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در مراسم یادواره 20 شهید مبارزه با مواد مخدر شهرستان گنبدکاووس از این کتاب رونمایی خواهد شد.

مدیرعامل انجمن دوستداران کتاب گنبدکاووس با بیان اینکه امیدواریم تالیف این کتاب گام کوچکی در راستای رفع مظلومیت شهدای مدافع امنیت اجتماعی جامعه و مبارزه‌کنندگان با سوداگران مرگ باشد، تصریح کرد: همه باید تلاش کنیم تا شهدای مظلوم نیروی انتظامی را از مظلومیت و گمنامی خارج کرده و به جامعه معرفی کنیم.

کریمیان با تاکید بر اینکه بنده در ماه‌های درگیری با این پروژه به نکات بسیار مثبت و شاخصی در رفتار و سیره زندگانی این شهدای عزیز رسیدم، اضافه کرد: احترام به پدر و مادر، تلاش برای کسب رزق حلال و رفع دغدغه‌های معیشتی خانواده از سنین کودکی و اهمیت به تحصیل از نکات برجسته زندگی همه این عزیزان بوده است.

وی با اشاره به اینکه با پایان یافتن نگارش این کتاب پروژه نگارش کتابی پیرامون شهدای 20 بهمن ماه گنبدکاووس در دستور کار این انجمن قرار گرفته است، گفت: در این پروژه با بنیاد فرهنگی طهورای شهرستان گنبدکاووس نیز همکاری متقابلی را صورت خواهیم داد که تفاهم‌نامه اولیه آن منعقد شده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار