در نشست صمیمی اهالی ورزش با استاندار:

برای تشکیل تیم فوتبال گلستان هم حامی مالی پیدا کرده‌ایم هم از رئیس فدراسیون فوتبال ایران برای تشکیل تیم قول گرفته‌ایم.

گلستان در جاده فوتبالی شدن + فیلم

به گزارش گلستان ۲۴؛ استاندار گلستان در نشست صمیمی با اهالی ورزش و جوانان استان با بیان اینکه همه تلاشمان را خواهیم کرد که تیم فوتبال گلستان در دوره بعدی مسابقات شرکت کند گفت: در حوزه فوتبال هم حامی مالی پیدا کرده ایم هم از آقای تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران برای تشکیل تیم قول گرفته ایم اما چون مسابقات کشوری آغاز شده است الان امکان معرفی تیم و در گیر شدن استان با این موضوع وجود ندارد.

سید مناف هاشمی گفت: رشد تعداد اعزام‌ها و کسب مدال‌ها و تعداد قهرمانان و ورزشکاران خبر خوبی است که شما باید بابت آن به خودافتخار کنید.
وی تصریح کرد: ورزش کشور مظلوم است و این را به واسطه فعالیتم در وزارت ورزش می‌گویم که به نوعی بهترین دوران خدمتم بوده است.
استاندار گلستان با بیان اینکه روند رشد ورزش استان خوب است اما لیاقت و انتظار ورزش استان بسیار بیشتر است گفت: گلستان در سوارکاری، کبدی و شطرنج اول است و در بخش والیبال و بسکتبال باید موفقیت‌ها بیشتر شود.
وی گفت: حوزه قهرمانی و کسب مدال ملی و بین ‌المللی افتخار و غرور مردم هر کشوری است و باید به این امر ببالیم و از آن حمایت کنیم.
وی تاکید کرد: ورزش در بسیاری از کشورها آغاز توسعه گردشگری است و اینکه یک عده در استان فقط بهره‌بردار حوزه گردشگری باشند درست نیست و باید سهمشان در توسعه ورزش استان را هم پرداخت و مشارکت کنند.

انتهای پیام/ صدا و سیما

ارسال نظر

آخرین اخبار