آیین افتتاح ساختمان جدید دادگستری علی‌آباد کتول با حضور رییس کل دادگستری گلستان برگزار شد.

افتتاح ساختمان جدید دادگستری علی آباد کتول + تصاویر

ساختمان جدید دادگستری علی آباد کتول در مراسمی با حضور هاشمیان رییس کل دادگستری گلستان، حجت الاسلام مهدی نژاد امام جمعه، محمدی رییس دادگستری، هدایتی کتولی فرماندار و مسئولین ادارات و نهادهای این شهرستان افتتاح شد.

هادی هاشمیان در آیین افتتاح ساختمان جدید دادگستری علی آباد کتول گفت: دادگستری علی آباد کتول با زیربنای ۱۲۵۰ متر مربع و با اعتبار ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه با افتتاح این بنا، خدمات رسانی به مردم راحت تر و ازدحام در راهروی محاکم دادگستری این شهرستان کمتر می‌شود، اظهار کرد: پیش از این شعب دادسرا و دادگستری علی آباد در یک ساختمان متمرکز بود که این امر سبب شلوغی محاکم شده و پاسخگویی به مردم را سخت کرده بود.

افتتاح دادسرای آزادشهر و کلاله تا پایان امسال

هاشمیان در ادامه از بهره برداری ساختمان دادسرای شهرستان‌های کلاله و آزادشهر تا پایان امسال خبر داد و افزود: طرح توسعه دادگستری شهرستان گرگان هم که کلنگ آن به تازگی به زمین زده شد، سال آینده به بهره برداری می رسد.

رئیس کل دادگستری گلستان همچنین از ساخت بنای جدید دادسرای گنبدکاووس در آینده‌ی نزدیک خبر داد و گفت: طرح مطالعاتی این بنا پایان رسیده، پیمانکار انتخاب شده و به زودی کار ساخت آن آغاز می شود.

افزایش ۲۳ هزار متر مربعی بناهای دادگستری در ۲ سال گذشته 

وی با بیان اینکه در ۲ سال گذشته ۲۳ هزار متر مربع به فضای اداری حوزه های قضایی گلستان افزوده شده، خاطر نشان کرد: این بناها با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان و از محل اعتبارات قوه قضاییه ساخته شد.

هاشمیان افزود: با اضافه شدن بناهای جدید، فضای اداری استان از ۳۱ هزار متر مربع در پایان سال ۹۴ به ۵۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع در سال ۹۷ رسید که این افزایش، فضای بهتری برای ارائه خدمات به مردم فراهم کرده است.

وی همچنین نصب سیستم های گرمایشی و سرمایشی، افزایش صندلی های موجود در راهروهای دادگستری‌ها را از دیگر اقدامات انجام شده برای بهبود و ایمن سازی فضای اداری دادگستری ها و ارائه خدمات بهتر به مردم در سال های اخیر برشمرد.

توسعه بناها همراه با پاسخگویی شایسته به مردم ارزشمند است

رئیس کل دادگستری گلستان در پایان تاکید کرد: ایجاد فضای اداری جدید برای بهبود خدمات به مردم است و اگر همکاران ما آنگونه که شایسته است پاسخگوی مردم نباشند، توسعه بناها چندان هم به کار مردم نخواهد آمد.

به گزارش زرین نامه؛ ساختمان دادگستری قدیم علی آباد کتول نیز به دادسرا تبدیل شده و شورای حل اختلاف این شهرستان نیز از این پس در این محل فعالیت خواهد کرد.

 

dadgostari1

dadgostari2

dadgostari4

dadgostari4

dadgostari5

dadgostari6

dadgostari7

dadgostari8

dadgostari9

dadgostari10

dadgostari11

dadgostari12

dadgostari13

 

انتهای پیام/ زرین نامه

ارسال نظر

آخرین اخبار