فرمانده پلیس راه گلستان:

فرمانده پلیس راه گلستان با اعلام تداوم بارش برف در جاده‌های کوهستانی استان گفت: جاده توسکستان در مسیر گرگان - شاهرود به دلیل بارش شدید برف، لغزندگی و کاهش دید مسدود شده است .

بارش برف جاده گرگان - شاهرود را مسدود کرد

به گزارش گلستان 24، سرهنگ علی عبدی اظهار  کرد: بارش برف در ارتفاعات گلستان از شب گذشته آغاز شده و کماکان هم ادامه دارد و مسافرانی که قصد تردد در این مسیر را دارند تا حد امکان سفر خود را برای یک روز به تاخیر بیاندازند و یا در صورت ضرورت از زنجیر چرخ استفاده کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان هم گفت: با توجه به شروع بارش خفیف برف در ارتفاعات کوهستانی و بارش باران، تردد بدون زنجیر چرخ در مسیرهای کوهستانی ممنوع است.

مهدی میقانی اظهار داشت: در حال حاضر ریزش برف در مسیرهای درانو، توسکستان، چهارباغ، افراتخته، پارک ملی گلستان، اولنگ و خوش ییلاق آغاز شده و در نتیجه آن احتمال دشواری در تردد محتمل است.

وی افزود: اکیپ‌های راهداری و ترابری در راه‌ها و راهدارخانه‌های گلستان مستقر هستند.

وی خاطرنشان کرد: مرکز مدیریت راه‌های استان با شماره تماس ۰۱۷۳۲۴۸۰۰۱۹ و تلفن گویای ۱۴۱ و سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ نیز برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها به صورت شبانه‌روزی فعال است.

میقانی ادامه داد: براساس پیش‌بینی‌ هواشناسی، بارش برف و باران در گلستان تا اواسط هفته ادامه دارد.

شهردار گرگان هم گفت: در پی صدور هشدار هواشناسی، نیروهای خدمات رسان این اداره در حالت آماده‌باش قرار گرفتند.

محمدرضا سبطی اظهار داشت: برای جلوگیری از آبگرفتگی معابر ناشی از بارش شدید باران و احتمال مسدود شدن مسیر جوی‌های آب و شکستگی شاخه‌های درختان ، تیم‌های امدادی و خدماتی در تمامی معابر اصلی و فرعی شهر وظیفه نظارت‌ و پاکسازی را برعهده خواهند داشت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار