حاشیه های خواندنی جشن امید در محمد آبادکتول؛

حضور 4 کاندیدای علی آبادی مجلس دهم در جشن امید، قطع برنامه قارنلی هنگام پخش اذان و حضور خانوادگی مردم به ویژه محمدآبادی ها از جمله حاشیه های جالب این جشن بود.

از حضور 4 کاندیدای علی آبادی تا قطع برنامه قارنلی هنگام پخش اذان

 به گزارش گلستان 24، شامگاه جمعه (6 شهریور) جشن بزرگ امید با حضور علی مطهری نماینده مردم استان تهران، قارنلی بازیگر طنز گلستانی و جمعی از مردم و مسئولین ادارات شهرستان علی آبادکتول برگزار شد که حاشیه های جالبی با خود به همراه داشت.

حاشیه های خواندنی جشن امید در محمد آبادکتول؛

* بعضی از مسئولین و مردم بالافاصله بعد از آمدن در این مراسم، محل را ترک کردند.

* حضور مسئولان استانی همچون حجت الاسلام شیخ علی اصغر زنگانه مشاور استاندار در امور فرهنگی و مسئولان شهرستان از جمله احمد تجری مفرد فرماندار، رحمت اله نوروزی نماینده، حسن دیلم رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، نعمت دیلم رئیس کتابخانه، سید مرتضی نصرتی رئیس آموزشکده فنی امام خمینی (ره) و غلامرضا حاتمی عضو شورای شهر علی آبادکتول و همچنین یاسر قندهاری رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان گرگان در ردیف اول جلوه نمایی می کرد.

* در آغاز برنامه کلیپی از سخنان رهبر معظم انقلاب پخش شد و سپس فعالیت های اتحادیه انجمن اسلامی شهرستان علی آبادکتول به روی پرده رفت.

* علی مطهری به همراه خانواده اش در این مراسم حضور یافته بود و در سخنرانی خود نیز بر تشکیل مجلسی قوی تر از مجلس فعلی برای دور بعد و استفاده از همه ی گروه ها، احزاب و اشخاص بر اساس توانمندی آن ها برای رشد کشور تاکید داشت. به طور مثال استفاده از توان هاشمی رفسنجانی در ارتباط با اعراب و بکارگیری از احمدی نژاد در ارتباط با غرب.

*حضور رحمت الله نوروزی، اسدالله قره خانی، حجت الاسلام شیخ علی اصغر زنگانه و حجت الاسلام شیخ نورعلی دیلم که از رقبای یکدیگر در انتخابات مجلس دهم نیز به شمار می آیند، در این مراسم و همچنین اعلام چندین باره نام آن ها توسط مجری از نکات جالب توجه بود که یک شوی تبلیغاتی را نیز به ذهن متبادر می کرد.

* نوروزی نماینده و تجری مفرد فرماندار علی آبادکتول و همچنین حجت الاسلام زنگانه مشاور استاندار و جمعی دیگر از مسئولین بعد از سخنرانی علی مطهری مراسم را ترک کردند.

* حضور شیخ نورعلی دیلم معاون فرهنگی و امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور تا پایان مراسم و حتی زمان پخش موسیقی های پاپ و مهیج بسیاری از مدعوین را مبنی بر حضور یک روحانی در چنین مراسمی متعجب کرده بود.

* اجرای موسیقی پاپ و سنتی توسط هنرمندان علی آبادی از بخش های جذاب این مراسم بود که با اجرای قارنلی به اوج رسید.

* بعد از گذشت حدوداً 5 دقیقه از برنامه قارنلی، وقت اذان رسید که شیرویه میردیلمی یکی از کارمندان بخشداری کمالان روی سن آمد که با درخواست وی برنامه قطع و بجای آن اذان پخش شد.

* سالن محمدآباد پر از مدعوینی بود که اکثر آن ها را کودکان، نوجوانان، بانوان و به عبارتی خانواده ها تشکیل می دادند که برای اجرای قارنلی به این مراسم آمده بودند اما به دلیل طولانی شدن مراسم از ساعت اجرای این هنرمند طناز گلستانی کاسته شد.

انتهای پیام/زرین نامه

ارسال نظر

  • ...
    0

    خب اول میزاشتن قارنلی اجرای برنامه کنه دیگه،بدون شک از علی مطهری بهتر بود!

    شایدهم برنامه این بود که بخاطر محبوبیت قارنلی مردم رو بیارن تا صحبتهای این حامی فتنه گرا رو گوش بدن،بعدهم بگن دیگه وقت نیست!!!!

آخرین اخبار