مایشگاه پاییزه در کنار نمایشگاه بهاره که کار ارزنده دولت نهم و دهم برای قشر محروم بود امسال در گلستان بجز گنبد کاووس برگزار نمی شود و مردم منتظر نباشند.

گلستان امسال از نمایشگاه پاییزه محروم ماند

به گزارش گلستان24؛ نمایشگاه پاییزه یکی از یادگارهای دولت نهم و دهم در سراسر کشور بود که با تمرکز مراکز خرید در یک مکان مردم می توانستند اجناس و اقلام مورد نیاز خود را خرید و تامین کنند.

با توجه به موقعیت زمانی برگزاری این نمایشگاه که معمولا دهه آخر شهریور می باشد مردم گرگان طی تماس هایی اعلام کردند که این نمایشگاه امسال برگزار می شود و یا نه ؟

با پیگیری هایی که داشتیم متوجه شدیم مسئولین اداره کل صنعت و معدن و تجارت استان گلستان امسال بنا ندارند نمایشگاه پاییزه را برگزار کنند و فقط در شهرستان گنبد و آن هم در آستانه عبد قربان که شاهد تمرکز جمعیت هستیم نمایشگاهی از 26 شهریور به مدت یک هفته در این شهر پرجمعیت دایر شده است .

3685 1024 768

اما سایر شهرهای استان گلستان امسال منتظر برگزاری نمایشگاه نباشند و خریدهای خود را توسط بازار آزاد و پراکنده مرکز استان انجام دهند و با توجه به گرانی های بازار فشار کمرشکنی نیز بر مردم وارد می شود.

شاید انتقال جشنواره اقوام ایران زمین به دهه آخر شهریور امسال و اشغال فضای نمایشگاه بین المللی گرگان بهانه ای شد تا مسئولین صنعت و معدن و تجارت مجبور شوند نمایشگاه پاییزه را برگزار نکنند اما آنچه که در نگاه مسئولان وزارت صنعت و معدن و مهندس نعمت زاده وزیر صنعت وجود دارد اینست که مردم باید در بازار آزاد همه چیز خود را تهیه کنند و اعتقادی به نمایشگاه و ... ندارد.

به هر حال نمایشگاه می توانست محلی باشد تا مردم بتوانند با امنیت و آرامش خاطر بیشتری  نیازهای مدرسه و حتی اقلام روزمره را دریافت کنند و از طرفی نیاز به حمل و نقل و هزینه های هنگفت آن خیلی کمتر می شود.

انتهای پیام /کاسب امین

ارسال نظر

آخرین اخبار