محسن رائیجی:

باید از وقوع این حوادث عبرت بگیریم و به جای هزینه‌های غیر ضروری باید تجهیزات مدرن در اختیار دستگاه های امدادی قرار گیرد.

تا به کی باید شاهد فاصله طولانی حرف تا عمل مسئولان باشیم

محسن رایجی از فعالان فرهنگی اجتماعی شهر گرگان، در واکنش به عدم رسیدگی به مبارزه با فساد اقتصادی، در یادداشتی اختصاصی به گلستان24 نوشت:

 

 

إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ

پنج شنبه گذشته، تلخ‌ترین پنج‌شنبه سال بود و جمعه تلخ‌ترین جمعه شد؛ تعدادی از مردم در حادثه آتش‌سوزی برج پلاسکو مصدوم شدند و تلخ‌تر اینکه حدود 25 آتش‌نشان زیر آوار این برج محبوس شدند و یکی از آتش‌نشان مصدوم که به بیمارستان منتقل شده بود، به شهادت رسید.

وقوع حادثه غمبار آتش سوزی و فرو ریختن ساختمان پلاسکو در تهران که باعث بروز خسارات ، مصدومیت جمعی از مردم و نیروهای امدادرسان و شهادت ماموران فداکار شد موجب تاسف و تاثر گردید. شهامت و فداکاری آتش نشانان که درعملیات امداد و نجات مردم،خود را در معرض خطر قرار دادند و با فداکاری و رشادت و از جان گذشتگی تلاشی جانانه از خود نشان دادند...

 

محسن رائیجی حادثه پلاسکو4

 

اما نباید واقعیت را فراموش کنیم

چرا که باید این آتش سوزی با تجهیزات خاصی مهار می‌شد نه اینکه اتکای ما صرفا به نیروی انسانی فداکار باشد. البته این حادثه زنگ خطری برای ماست و باید بدانیم که این آخرین ساختمان در تهران نیست که با چنین فاجعه‌ای مواجه شده لذا باید از وقوع حوادث مشابه پیشگیری کنیم.

باید از وقوع این حوادث عبرت بگیریم و به جای هزینه‌های غیر ضروری باید تجهیزات مدرن در اختیار دستگاه های امدادی قرار گیرد.

تا به کی باید شاهد فاصله طولانی حرف تا عمل مسئولان باشیم؟؟؟

در کشوری اسلامی عده ای حقوق نجومی میگیرند و عده ای اختلاص های میلیاردی میکنند و هیچ کس نمیتواند جلوی اینها را بگیرد و ادعا میکنند که سهمشان را از سفره انقلاب برداشته اند.

سهم این فداکاران چیست؟؟؟

سهمشان از این انقلاب جنگی نا برابر است جنگی که در آن بدون امکانات به جنگ آتش بی رحم بروند.

فداکاری این بزرگمردان تداعی کننده دوران دفاع مقدس و ایثارگریی های آن دوران بود که زبان و قلم از بیان آن قاصر است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار