پس از 8 سال ناباروری خانواده‌ای در روستای «حاجی‌آبادی» گالیکش صاحب سه‌قلوهای پسر شدند.

تولد سه‌قلوها در گالیکش / درخواست کمک پدر از مسئولین + تصاویر

به گزارش گلستان 24، خانواده سارانی از روستای «حاجی‌آباد» از توابع بخش لوه شهرستان گالیکش پس از 8 سال ناباروری صاحب فرزندان سه‌قلوی پسر شدند.

«خسرو سارانی» پدر سه‌قلوها به نیلکوه گفت: پس از گذشت هشت سال از ازدواج من و همسرم درمان‌های مختلف برای بارداری نتیجه داد و به لطف خدا صاحب سه فرزند پسر به نام‌های «آرمین»، «آرمان» و «آروین» شدیم.

وی در پاسخ به این سؤال که برای تأمین مخارج سه‌قلوها مشکلی ندارید گفت: شغل کارگری دارم و ثابت نبودن شرایط کاری مشکلاتی را برای تأمین هزینه پوشک، شیر خشک، پرستاری از فرزندان و هزینه های درمانی احتمالی برایم ایجاد کرده است.

وی با اشاره هزینه های درمانی باروری گفت: خودروی پرایدی داشتم که با آن مسافرکشی می‌کردم و مخارج زندگی خود را تأمین می‌کردم ولی آن را به قیمت 100 میلیون ریال فروخته و به همراه 40 میلیون ریال دیگر، تماماً هزینه درمان برای بچه‌دار شدن در مشهد کردم.

پدر سه‌قلوها تصریح کرد: پس از فروش خودروی خود چند سالی است که با کارگری امرارمعاش می‌کنم اما با تولد سه فرزندم، اکنون زندگی و تأمین مخارج آن برایم بسیار سخت شده و نیازمند کمک و مساعدت مسئولان و خیرین هستم.

nilkooh2430 1

nilkooh2430 1

nilkooh2430 1

nilkooh2430 1

انتهای پیام/

منبع: نیلکوه

ارسال نظر

آخرین اخبار