هتل های تایلند

هتل سو سوفیتل بانکوکSO Sofitle Bangkok

یکی دیگر از هتل های برتر شهر بانکوک هتل سو سوفیتل است که دارای 238 اتاق می باشد که به چهار سبک مختلف دکور شده اند. راهروهای طبقات هم کاملا با هم فرق دارند و با ورود به هر کدام از آنها احساس می کنید که وارد هتل دیگری شده اید. طبقات پایین تر هتل سو سوفیتل، دکور فلزی دارند و حمام اتاق این طبقات هم بسیار سفید و فوق مدرن است. فضای روشن هتل سوفیتل با درهم آمیختگی رنگها و شلوغی بانکوک در تضاد می باشد. در طبقات بالاتر وارد منطقه دیگری می شوید که اتاق ها با الهام از چوب و با رنگ های گرم تزیین شده اند و دسته ای دیگر از اتاق های هتل سوفیتل به رنگ آبی و با نقاشی هایی که الهام گرفته از اسطوره شناسی تایلندی اند، دکور شده اند. سبک چهارم به کار رفته در اتاق هایی بالاترین طبقات هتل، الهام گرفته از ماهیگیری تایلندی های باستان می باشد و دیوارهای مرمری اتاق ها به گونه ای رنگ شده اند که تداعی کننده دریا باشند.  در ادامه مطلب با سفرباتو همراه باشید.

هتل لبوا ات استیت تاور بانکوک تایلند Lebua at State Tower

هتل لوکس پنج ستاره  لبوا ات استیت تاور، در خیابان بنگ راک بانکوک است که در نزدیکی منطقه تجاری سیلوم و رود چائوپرایا قرار دارد. امکاناتی که هتل لبوا دارد واقعا ویژه و خاص است و مهمانان،  هتل را با خاطرات به یاد ماندنی و عکس های زیادی ترک خواهند کرد. عکس هایی که گرفته می شوند معمولا بهترین چشم انداز از شهر بانکوک هستند. ازهتل لبوا تا ایستگاه ترن هوایی تاکسین BTSپیاده فقط 5 دقیقه فاصله است، همچنین از امکانات دیگری که دارد سرویس رایگان برای بازار شبانه آسیاتک و رفتن به قسمت قدیمی شهر بانکوک دارد که در این قسمت تعداد زیادی معبد سحرآمیز و قصر گراند پالاس قرار گرفته اند.

هتل آوانی ریورساید بانکوک تایلند AVANI Riverside Bangkok Hotel

هتل آوانی یکی دیگر از هتل های برتر شهر بانکوک است که با معبدWat Arun  6 کیلومتر و معبد Wat Pho6.3 کیلومتر فاصله دارد که برای رفتن و آمدن مسافران تور تایلند به فرودگاه سرویس 24 ساعته به مبلغ 4800.00THBبرای هر وسیله دارد. از امکانات هتل آوانی اسپای مجهز آن با ماساژ تایلندی می باشد و در رستوران اسکای لاین هتل آوانی، می توانید انواع غذاهای بین المللی را سفارش دهید و رستوران برای صبحانه، ناهار و شام باز است. وجود  سالن استراحت، استخر سرباز، از دیگر برتری های هتل آوانی می باشد، همچنین دارای آپشن هایی مثل شومینه و تخت های بسیار راحت هستند.

هتل 5 ستاره Trisara پوکت

به احتمال زیاد جایی بهتر از این هتل پر طرفدار با ساحل اختصاصی دارای شن‌های سفید را نمی‌توانید در جزیره پوکت پیدا کنید. تمام اتاق‌های بزرگ و ویلاهای اختصاصی هتل، استخرهای کوچک خودشان را دارند. محوطه بیرونی هتل سرسبز و تماشایی است. مناظر اعجاب‌انگیز و خدمات بی‌نظیر، اقامت در این هتل را به یک تجربه به‌یادماندنی در تور تایلند تبدیل می‌کند، مخصوصا اگر سفرتان سفر ماه عسل باشد.

هتل 5 ستاره Six Senses ساموئی

این هتل رویایی، در سال 2008 همه رقبای خود در سراسر جهان را کنار زد و توسط مجله Condé Nast Traveler بهترین هتل دنیا لقب گرفت. جای تعجب ندارد، چرا که امکاناتی مانند پیشخدمت شخصی مترادف با خدماتی بی‌نقص و توجه کامل به جزئیات است. بیشتر مهمانان ویلاها، استخرهای بی‌انتهای اختصاصی خودشان را دارند. این هتل یک استخر بی‌انتهای فوق‌العاده بزرگ برای استفاده همه مهمانان تور ارزان تایلند نیز دارد. 8.1 هکتار زمین اختصاصی در شمالی‌ترین بخش ساموئی حریم خصوصی کامل مهمانان را تضمین می‌کند.

هتل 5 ستاره JW Marriott پوکت

اگر چه این هتل، بزرگتر از دیگر اقامتگاه‌های لوکس 5 ستاره این جزیره است و نام یک هتل زنجیره‌ای بین‌المللی را با خود یدک می‌کشد، اما هیچ بخشی از خدمات و امکانات هتل حس بی‌اهمیت انگاشته شدن را ندارند. محوطه هتل سرسبز و زیبا است. ماریوت در ساحل شمال غربی پوکت و به دور از هیاهو و شلوغی مرکز پوکت، ولی نزدیک به برخی از زیباترین سواحل جزیره قرار گرفته است. هتل جی دبلیو ماریوت پوکت، بسته‌های مخصوص ماه عسل دارد. این بسته‌ها شامل انتقال با لیموزین از فرودگاه، شام همراه با نوشیدنی و خدمات ویژه اسپا است.

هتل 5 ستاره Four Seasons کو ساموئی

شهرت Four Seasons برای عالی بودن در همه جنبه‌ها، در این اقامتگاه لوکس در تپه‌های ساموئی نیز ادامه داشته است. تمامی اقامتگاه‌ها در هتل Four Seasons ساموئی ویلا هستند. کوچکترین آنها 120 متر مربع مساحت دارد. اسپای هتل خدمات بسیاری را به مسافران تور تایلند ارائه می‌دهد. این هتل نیز بسته‌های اختصاصی ماه عسل را ارائه می‌دهد.

هتل شانگری لا بانکوک ( Shangri la )

این هتل در نزدیکی رودخانه چائو فرایا که مهم ترین رود بانکوک می باشد ، قرار دارد و هتلی لوکس و گران و از بهترین هتل های 5 ستاره بانکوک به حساب می آید که 802 اتاق فول امکانات دارد و اگر منظره زیبا از بانکوک و رودخانه می خواهید بهتر است در طبقات بالا اتاق بگیرید.

این هتل مجلل 6 رستوران با غذاهای مختلف و متنوع دارد که یکی از آن ها غذاهای معروف چینی سرو می کند و یک رستوران دیگر غذاهای تایلندی و رستوران دیگر هم تنها غذای ایتالیایی سرو می کند ، 3 رستوران باق مانده مخصوص سرو غذاهای بین المللی هستند و همچنین برای خرید هم بهترین گزینه مرکز خرید سیام پاراگون است که یکی از بهترین و نزدیک ترین مراکز خرید به شانگری لا می باشد و با قدم زدن به آن جا می رسید ، علاوه بر آن به بازار بانکوک هم می توانید بروید چون خیلی دور نیست .

هتل ویستا پاتایا ( Hotel Vista )

این هتل در شهر پاتایا قرار دارد و از هتل‌های چهار ستاره لوکس در این شهر می باشد. هتل ویستا  که دارای 135 اتاق که مجهز به تلویزیون صفحه تخت ، وای فای رایگان و حمام خصوصی با دوش و حمام در تمام اتاق‌ها برای مسافران تور لحظه آخری تایلند مهیا می باشد.  همچنین استخر آب شور و اتاق هایی مخصوص افراد غیرسیگاری در هتل هست که همه افراد بتوانند اقامت خوب و راحتی داشته باشند ، دکوراسیون اتاق ها مدرن با رنگ‌های گرم است و  در تمامی آن ها بالکن وجود دارد .

از جمله مهم ‌ترین امکانات هتل صندوق امانات ، استخر رو باز ، تراس ، دوچرخه ، سرویس اتاق ، پذیرش 24 ساعته ، نگهداری چمدان‌ها ، فکس و کپی ، روزنامه ، اتاق سیگار ممنوع ، امکانات ویژه معلولین ، اتاق خانواده ، سالن ورزشی ، خشک شویی ، ترنسفر فرودگاهی ، اجاره خودرو ، خدمات اتاق VIP، تهویه مطبوع ، فروشگاه هدیه ، محل سیگار کشیدن ، وای‌فای رایگان ، رستوران ، پارکینگ رایگان می باشد ، لازم به ذکر است فاصله هتل ویستا تا ساحل 4 دقیقه پیاده روی است و 100 متر دورتر از ساحل پاتایا می باشد ، همین طورخیابان معروف واکینگ استریت در 5 کیلومتری و بندر " بالی های " در 3 کیلومتری هتل قرار دارند.

می توانید ازکافه رستوران " Patio  " استفاده کنید و انواع غذاهای اروپایی و تایلندی را تست نمایید و در کافه کنار استخر  میان وعده را سفارش دهید و میل کنید ، توجه داشته باشید که ورود حیوانات خانگی به این هتل مجاز نیست .

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار