عضو شورای شهر گرگان:2 دالان نوری در ورودی شرق و غرب گرگان ایجاد می‌شود

​عضو شورای شهر گرگان با بیان اینکه شورای شهر و شهرداری گرگان به صورت تمام‌قد در حال خدمتگذاری است، گفت: شهرداری گرگان در ایام نوروز بیش از 50 اِلمان شهری در شهرستان گرگان پیش‌بینی کرده است.

ایجاد بیش از 50 اِلمان شهری در گلستان

 به گزارش گلستان24، ناصر گرزین اظهار کرد: شهرداری گرگان بیش از 50 اِلمان شهری برای سال جدید پیش‌بینی کرده است که انجام شود و مخصوصا اِلمان زیبایی در پارک‌شهر شهرستان گرگان داریم که انشالله یک خانه روستایی در پارک‌شهر شهرستان گرگان خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه باید بهترین خدمات در اختیار شهروندان قرار گیرد، تصریح کرد: در این راستا شهرداری گرگان از 6 الی هفت ماه گذشته فعالیت‌های شبانه‌روزی خود را آغاز کرده است تا بتواند بهترین خدمات را به شهروندان ارائه دهد.

 

* دو دالان نوری در ورودی شرق و غرب شهرستان گرگان به طول 100 متر پیش‌بینی شده است

عضو شورای شهر گرگان با اشاره به اینکه حدود 6 میلیارد تومان الی 7 میلیارد تومان در راستای آسفالت و بهسازی معابر اصلی شهرستان گرگان صورت گرفت، ابراز کرد: موضوع مناسب‌سازی، پیاده‌روسازی و سنگفرش خیابان‌ها صورت گرفت که این کار شاید به صورت همزمان در 50 الی 60 نقطه از شهرستان گرگان در حال انجام است.

اِلمان شهری

گرزین در خصوص نورپردازی شهرستان گرگان افزود: دو دالان نوری در ورودی شرق و غرب شهرستان گرگان به طول 100 متر در راستای نورپردازی شهر پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه زیباسازی و خدمت‌رسانی به شهروندان به صورت شبانه‌روزی ادامه خواهد داشت، اذعان کرد: گل‌کاری در محورهای اصلی و تمام بخش‌های محلات به طور جد در حال انجام است و روشنایی بلوار انتظام انجام شده است و همچنین رنگ‌آمیزی نرده‌ها نیز صورت گرفت.

انتهای پیام/

منببع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار