مدیرکل سیاسی و انتخابات گلستان در گالیکش:

عصر دیروز نشست صمیمی احزاب، گروه‌های سیاسی و جوانان شهرستان گالیکش با مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گلستان و فرماندار گالیکش در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان گالیکش برگزار شد.

اصلاح‌طلبی و اصول‌گرایی دکان ما نیست که از آن کسب درآمد کنیم

به گزارش گلستان24؛به نقل از نیلکوه، مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گلستان در این جلسه ضمن قدردانی از حضور پرشور و ارائه نقطه نظرات احزاب و گروه‌های سیاسی بیان کرد: فرمانداران به‌صورت مستمر و مدون حداقل به‌صورت ماهانه نسبت به برگزاری نشست‌های اجتماعی با احزاب، گروه‌ها و جوانان اقدام نمایند.

 

احسان مکتبی افزود: اصلاح‌طلبی و اصول‌گرایی دکان ما نیست که از آن کسب درآمد کنیم. ما اصلاح‌طلبی و اصول‌گرایی را به‌مثابه روش برای حکمرانی تعریف کردیم.

وی یادآور شد: 27 بخشداری در استان در حال فعالیت‌اند و از 35 هزار نفر تا 140هزار نفر را در استان تحت تأثیر قرار می‌دهند و در میان آن‌ها برخی خوب و برخی ضعیف هستند.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گلستان خاطرنشان کرد: اصلاح ساختار به‌گونه‌ای است که مدیرانی که شایستگی اداره امور جمهوری اسلامی را داشته باشند در رأس کار باشند و همین کار برای فرمانداران و معاونانشان نیز صورت خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: مردم از حاکمان خود تعهد گرفتند و آن‌ها را به استخدام خود درآورند برای اینکه بهترین‌ها سرکار بروند.

مکتبی در ادامه از راه‌اندازی شورای معتمدین خبر داد و افزود: این شورا از بدنه شوراهای مرکزی احزاب تشکیل می‌شود که به ما فقط مشاوره خواهند داد و به‌صورت فصلی با آن‌ها نشست خواهیم داشت.

وی ضمن اشاره به فعال نمودن خانه احزاب بیان کرد: یکی از معضلات توسعه استان عدم گفت‌وگو بین جریانی در احزاب و گروه‌های سیاسی است.

مدیرکل سیاسی استانداری گلستان، گفت‌وگو را یک راهبرد و نیاز برای توسعه استان برشمرد و گفت: فرمانداران و مدیران زمینه گفت‌وگو در سطح شهرستان‌ها را فراهم سازند.

 

مشاوره دادن به مسئولین فضای بهتر در گالیکش ایجاد می‌کند

فرماندار گالیکش نیز در این جلسه شرکت فعال احزاب و گروه‌های سیاسی این شهرستان برای رفع آسیب‌های اجتماعی موجود را خواستار شد.

حسن خسروی افزود: مشاوره دادن به مسئولین در امورات حوزه شهرستانی به‌صورت فردی و تشکیل گروه‌های مشورتی می‌تواند به ایجاد فضای بهتر در گالیکش کمک کند.

فرماندار گالیکش خواستار شد: گروه‌ها و جوانان در فعالیت‌های اقتصادی مشارکت کرده و از تسهیلات ارزان‌قیمت که از سوی دولت ارائه می‌گردد در جهت توسعه شهرستان در حوزه‌های مختلف بهره‌مند شوند.

وی افزود: احزاب و تشکل‌های سیاسی نسبت به فعال‌سازی بیش‌ازپیش تشکیلات خود و در برقراری ارتباطات خود با دیگر احزاب و برگزاری نشست‌ها با یکدیگر اهتمام ورزند.

فرماندار گالیکش ضمن تأکید بر لزوم اتحاد و همبستگی احزاب تصریح کرد: درخواست‌ها، مطالبات و انتظاراتی که از فرمانداری و مسئولین در محدوده منطق و اخلاق از سوی احزاب مطرح گردد در جهت اصلاح امور مورداستفاده قرار خواهد گرفت.

وی تأکید داشت: اهمیت گذاشتن به خطوط قرمز نظام، قطعاً سبب رشد و توسعه شهرستان خواهد شد.

خسروی در خصوص خانه احزاب اظهار کرد: اگر احزاب و تشکل‌ها آمادگی داشته باشند، ما به جد آن را دنبال خواهیم کرد و در خدمت آن عزیزان خواهیم بود.

گفتنی است در این جلسه، تعدادی از نمایندگان احزاب و گروه‌های سیاسی شهرستان نقطه نظرات و مطالب خود را بیان کردند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار