از برگزاری اولین نشست خبری منتظری با خبرنگاران تا آغاز بهره‌برداری 736 پروژه عمرانی روستایی از جمله مهمترین اخبار سه شنبه16 دیماه در گلستان بود.

از برگزاری اولین نشست خبری منتظری با خبرنگاران تا آغاز بهره‌برداری 736 پروژه عمرانی روستایی

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما، غلامرضا منتظری در نخستین جلسه خبری با اصحاب رسانه به اقدامات و کارنامه 6 ماهه فعالیت نمایندگی خود در حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا پرداخت.

***رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان با اشاره به وضعیت شکننده کاهش شیوع ویروس کرونا در استان گفت: حال 41 بیمار کرونایی در گلستان وخیم است.

*** عملیات اجرایی و بهره برداری از۷۳۶ پروژه در روستاهای گلستان آغازشد

***استاندار گلستان از تخصیص ۳۸ میلیارد تومان اعتبار به روستاهای استان خبرداد و گفت: توجه به اقتصاد روستاها موجب کاهش مهاجرت و حاشیه نشینی در شهرها می شود.

***شهردار گرگان قول داد فاز نخست پروژه شهربازی در بهار ۱۴۰۰ به بهره برداری برسد.

** «ندا عمی‌زاده» بانوی کارآفرین استان گلستان است که علاوه بر ایجاد اشتغال برای خود توانسته با تولید و صادر کردن محصولاتش از جمله کمد تاشو و نظم‌دهنده‌، به تمام نقاط کشور و برخی کشورهای همسایه، برای ۹ بانوی دیگر اشتغال ایجاد کند.

*** فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی گلستان با اشاره به اینکه قاچاق سازمان‌یافته چوب در این استان وجود ندارد، گفت: آنچه که به عنوان قاچاق در جنگل های گلستان داریم، برخی روستاییان حاشیه‌نشین جنگل‌ها هستند که با توجه به مشکلات معیشتی، عمدتا به شکل کوله باری و حمل با موتورسیکلت اقدام به این کار می‌کنند.

*** رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گلستان از جذب ۹۴۸ نفر در دستگاه‌های اجرایی استان از طریق هشتمین آزمون استخدامی خبرداد.


 

ارسال نظر

آخرین اخبار