پنجمین جشنواره نوآوری در فرایند آموزش و یادگیری امروز دوشنبه پانزدهم شهریور، در دبیرستان نمونه دولتی امام علی (ع) شهرستان گرگان آغاز به کار کرد.

مرحله استانی پنجمین جشنواره نوآوری در فرایند آموزش و یادگیری در استان گلستان شروع به کار کرد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان، فرهاد آخوندی رئیس اداره تکنولوژی و گروههای آموزشی استان گفت: مرحله استانی پنجمین جشنواره نوآوری در فرایند آموزش و یادگیری صبح امروز دوشنبه پانزدهم شهریور ماه، در سالن اجتماعات دبیرستان نمونه دولتی امام علی (ع)، با رعایت پروتکل های بهداشتی آغاز به کار کرد.

آخوندی افزود: این جشنواره به مدت ٣ روز ادامه خواهد داشت و در سه محور رسانه های پرشمار، نقش والدین و آزمون های عملکردی برگزار می گردد.

در اولین روز از این جشنواره، گروه درسی ادبیات سه تیم (بندر ترکمن - آق قلا - گرگان )، ریاضی دو تیم ( بندر ترکمن - کلاله )، علوم تجربی سه تیم (گرگان دو تیم و گنبد یک تیم )، زبان انگلیسی یک تیم از گرگان، مطالعات یک تیم از کلاله، عربی یک تیم از بندر ترکمن و کار و فناوری یک تیم مشترک گالیکش و مراوه تپه  رقابت دارند.

  این جشنواره در سه محور رسانه های پر شمار - نقش والدین و آزمون های عملکردی برگزار می گردد و از مجموع 31استان کشور فقط 5 استان سهمیه سه تیم از محور را اخذ کرده اند و بقیه استانها یک سهمیه از هر محور برای رقابت کشوری دارند و استان گلستان جزو 5 استان برتر از لحاظ تعداد شرکت کننده ها بوده و سه سهمیه در هر محوردارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار