حجت الاسلام بابامحمدی گفت: در راستای لبیک به فرامین مقام معظم رهبری اجرای رزمایش مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه در نگین شهر از سر گرفته شد.

​اجرای رزمایش مواسات و همدلی در نگین شهر/ توزیع ۹۵۰ میلیون ریال بسته معیشتی بین نیازمندان

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام شهاب الدین بابامحمدی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: در راستای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر از سرگیری رزمایشات مواسات و خدمت مؤمنانه مردم و خیرین نگین شهر برای کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا پای کار آمدند.

 

امام جمعه نگین شهر ادامه داد: با انتشار ویروس منحوس کرونا عده ای از افراد دچار آسیب شدند و معظم له بر حمایت و یاری از این افراد تأکید کردند و خوشبختانه مردم نگین شهر برای تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب با تمام توان پای کار آمدند.

 

وی یادآور شد: در راستای رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه مردم، خیرین و مراکز نیکوکاری امام علی(علیه السلام) و اباصالح  المهدی(علیه السلام) نگین شهر بسته های حمایتی و معیشتی به ارزش 950 میلیون ریال برای محرومان آماده کردند.

 

امام جمعه نگین شهر با بیان اینکه این بسته های معیشتی بین محرومان شهر توزیع شد و امیدوارم خداوند به بهترین وجه از خیرین قبول کند، تأکید کرد: رزمایش کمک مؤمنانه باید به دفعات در نگین شهر تکرار شود.

 

حجت الاسلام بابامحمدی به آغاز سال تحصیلی جدید اشاره کرد و افزود: در آستانه بازگشایی مدارس اولیاء، فرزندان خود را برای حضور در مدارس آماده کنند، از طرفی خوب است افراد نیکوکار در آستانه مهر تحصیلی جدید گره گشای دانش آموزان محروم باشند تا بتوانند با لباس و نوشت افزار نو بر سر کلاس درس حاضر شوند.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار