حجت الاسلام شهابی گفت: حضور پرشور مردم در ۱۳ آبان عزم جدی و اقتدار قوی این ملت را در برابر استکبار جهانی نشان خواهد داد.

حضور پرشور مردم در ۱۳ آبان عزم جدی ملت در برابر استکبار جهانی را نشان می دهد

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام عین الله شهابی با گرامیداشت روز 13 آبان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: 13 آبان برای ملت ایران اسلامی که سالیان سال در زیر یوق ظلم ها، ستم ها، چپاول ها وغارتگری های استکبار جهانی بودند، اهمیت ویژه ای دارد.

 

امام جمعه آزادشهر افزود: در 13 آبان بصیرت جوانان و ملت و بصیرت سیاسی این ملت با درایت امکام و فکر تیزبین امام راحل باعث شد تا دشمن خود را کاملا بشناسیم و امام تعبیر به استکبار را به شیطان بزرگ نموده است.

 

وی با بیان اینکه 13 آبان روز استکبار ستیزی است، ادامه داد: این افکار را امام (ره) و ملت عزیز ایران اسلامی به جامعه جهانی فهماند که می شود در برابر سلطه گران ایستاد و این روز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 

حجت الاسلام شهابی با اشاره به اینکه در حاشیه های فضای مجازی این روزها برخی نرمش در برابر با استکبار را بیان می کنند، اظهارداشت: این افکار همان افکار لیبرال های دوران اول انقلاب است.

 

وی گفت: در این وضعیت بحرانی کشور که فشار سیاسی و اجتماعی و اقتصادی که دشمن از هر سمت و سو هجمه به سمت ایران اسلامی نموده است مسئولیت مسئولان ما سنگین تر از دوران اول انقلاب می باشد.

 

امام جمعه آزادشهر اضافه کرد: فشارها و تهدیدها نباید افکار انقلاب ما را تغییر دهد، چرا که افکار پلید استکبار جهانی نه تنها تغییر نکرده بلکه خشن تر شده است و فشارهای اول انقلاب با الان 180 درجه تغییر کرده است.

 

وی تاکید کرد: مسئولان وظیفه دارند در بحث مذاکره قصه برجام با بصیرت هر چه تمام تر و بینش وسیع و افکار انقلابی به میدان بیایند و اگر در قصه برجام نشستی می خواهد برگزار شود نظر مردم کاملا مشخص و افکار مردم کاملا مشخص است.

 

حجت الاسلام شهابی گفت: این ملت در برابر هر ستمگری که به ساحت این ملت ستم روا بدارد و عزت این ملت را تحقیر کند می ایستد قاطعانه می ایستد.

 

وی افزود: حضور پر رنگ دانشجویان و دانش آموزان و مردم ما در تجمع 13 آبان یقینا استقلال این ملت و مبارزه این ملت در برابر سلطه گران را نشان خواهد داد.

 

امام جمعه آزادشهر گفت: حضور پرشور مردم 13 آبان عزم جدی این ملت و اقتدار قوی این ملت را در برابر استکبار جهانی نشان خواهد داد.

 

وی اضافه کرد: ما وظیفه خود می دانیم و نشان خواهیم داد که فشارهای همه جانبه استکبار جهانی تاثیری در اعتقاد و عزم جدی این ملت در مبارزه با استکبار جهانی نخواهد داشت و این افکار لیبرالی در این کشور جایی نخواهد داشت و مردم ما در برابر ظالم با تمام وجود می ایستند.

 

حجت الاسلام شهابی خاطرنشان کرد: این ملت در طول 42 سال انقلاب جز نیرنگ و خیانت از آمریکا ندید بنابراین با چه امیدی با همیچنین موجود ظالم و سلطه گر ارتباط برقرار شود.

 

وی از مردم خواست در تجمعات مختلف 13 آبان شرکت و با حضور خود اعلام کنند در کنار رهبر انقلاب و پشتیبان این نظام هستیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار