مددجویان زندان مرکزی گرگان 5 هزار متر از زمین‌های بلااستفاده زندان را با آب سطحی به کشت شالی اختصاصی دادند.

کشت شالی در زمین‌های بلااستفاده زندان از سوی مددجویان گرگانی

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های گلستان، مدیر زندان مرکزی گرگان در این خصوص گفت: در سال رونق تولید ملی، این اقدام تاکیدی بر منویات مقام معنوی مقام معظم رهبری و حمایت از خانواده‌های نیازمند بوده است.

محمد گرگان اظهار کرد: به قصد همسویی و متابعت با اندیشه و خواست رهبر معظم انقلاب برای تلاش مضاعف برای رسیدن به خودکفایی و استقلال، با نیت نشر و گسترش فرهنگ کار و پویش به قصد روزی حلال که در تمام منابع دینی و آرای عقیدتی بزرگان به آن توصیه شد در سال رونق تولید ملی که بنیان اقتصاد را مستحکم کرده و نقش اساسی در بهبود وضیعت مالی طبقات مختلف اجتماع دارد با رایزنی انجام شده با مسوولان مربوطه مساحتی بالغ بر 5 هزار متراز زمین‌های بلااستفاده زندان مرکزی گرگان با تلاش و یاری مددجویان با آب سطحی به کشت شالی اختصاص یافت. 

وی در بیان ویژگی‌های این اقدام تصریح کرد: برآن شدیم تا مددجویان با کار و کوشش و کسب روزی حلال انس بگیرند و طعم و لذت بهره‌برداری از کوشش خویش را بچشند که این اقدام بی‌شک مددجویان را برای کنکاش کار حلال و طیب در فردای آزادی حائز انگیزه و رغبت خواهد کرد به عبارتی این حرکت یک پویش اصلاحی محسوب می‌شود.

مددجویان زندان مرکزی گرگان افزود: بخش از محصول این زمین‌ها پس از جمع‌آوری به انجمن حمایت از زندانیان اهدا خواهد شدتا به خانواده‌های زندانیان نیازمند اختصاص یابد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار