فرماندار شهرستان کلاله با اشاره به قرار گرفتن این شهرستان در وضعیت قرمز کرونایی و ضرورت اعمال محدودیت‌های کرونایی، گفت: هفته بازارهای این شهرستان تعطیل شده و محل عرضه دام زنده نیز تغییر خواهد کرد.

تعطیلی هفته بازار و انتقال میدان دام در کلاله/ برخورد قضایی با برپاکنندگان عروسی در شرایط کرونایی

به گزارش گلستان ۲۴؛ محمد ابراهیمی‌تودرواری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به اینکه شهرستان کلاله نیز از چند روز پیش وارد لیست شهرستان‌هایی شده است که شرایط قرمز کرونایی را تجربه می‌کنند، اظهار کرد: تمامی تدابیر برای مقابله هوشمندانه با کرونا در این شرایط را اندیشیده‌ایم و به کمک مردم نیز امیدواریم.

وی با بیان اینکه تعداد بیماران بستری شده کرونایی در شهرستان کلاله در مرز عدد 50 قرار دارد، افزود: ضروری است همه مردم در کنار مسوولان دولتی قرار گرفته و برای کنترل شیوع این بیماری به صورت جدی وارد عمل شوند تا بتوانیم به زودی این بیماری خطرناک را شکست دهیم.

فرماندار شهرستان کلاله با تاکید بر اینکه حفظ سلامت مردم و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا رسالت و وظیفه قطعی ماست، خاطرنشان کرد: چاره‌ای نداریم جز آنکه برخی از محدودیت‌ها را در برخی از اصناف و اقشار اعمال کنیم و امیدواریم مردم عزیز به ویژه بازاریان، ورزشکاران و فعالان فرهنگی و اجتماعی در این مسیر کمک کار ما باشند.

ابراهیمی‌تودرواری از تعطیلی هفته بازارهای این شهرستان به عنوان مصوبه ستاد مقابله با کرونا خبر داد و گفت: محل عرضه دام زنده در شهرستان نیز تغییر و به مکانی جدید منتقل خواهد شد تا بتوانیم تمام پروتکل‌های بهداشتی لازم را در این زمینه رعایت کنیم.

وی با اعلام ممنوعیت هرگونه تجمع در سطح شهرستان کلاله، تصریح کرد: این را قاطعانه عرض می‌کنم که برگزاری هرگونه مراسم عزا و عروسی در شهرستان کلاله ممنوع بوده و با برگزارکنندگان این مراسمات به صورت جدی برخورد قضایی صورت خواهد گرفت.

فرماندار شهرستان کلاله با اشاره به اینکه برگزاری تمام مسابقات ورزشی و فعالیت رشته‌های پربرخورد از جمله «کشتی»، «ورزش‌های رزمی»، «بوکس» و... تعطیل خواهد بود، اضافه کرد: ورزش‌هایی مثل «والیبال» و برخی رشته‌های توپی کم‌برخورد نیز به شرط رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از حداکثر یک سوم ظرفیت فضای ورزشی مجاز به فعالیت هستند.

ابراهیمی‌تودرواری فعالیت سالن‌های ورزشی را نیز منوط به ایجاد هماهنگی میان اداره ورزش و جوانان و مرکز بهداشت شهرستان کلاله دانست و گفت: هر سالنی که بخواهد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت خود را ادامه دهد باید مجوز کتبی از شبکه بهداشت و درمان اخذ کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار