فرماندار باغملک

فرماندار باغملک گفت: بر اثر نزاع دو طایفه در روستای پتک از توابع باغملک، متاسفانه 9 نفر از اهالی این روستا کشته شدند و چهار نفر نیز دچار جراحات عمقی شدند که احتمال افزایش کشته‌ها وجود دارد.

9 کشته در درگیری طایفه‌ای درباغملک / استقرار اعضای شورای تامین در روستا

 به گزارش گلستان 24،  لطیف حیایی اهوازی امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: بر اثر نزاع دو طایفه در روستای پتک از توابع باغملک، متاسفانه 9 نفر از اهالی این روستا کشته شدند و چهار نفر نیز دچار جراحات عمقی شدند که احتمال افزایش کشته‌ها وجود دارد.

فرماندار  باغملک ادامه داد: درگیری این دو طایفه ناشی از کینه‌توزی قبلی بوده که از چند سال گذشته ادامه داشته‌است.

حیایی خاطرنشان کرد: این دو طایفه خرداد ماه امسال نیز با یکدیگر درگیر شدند که بر اثر آن نیز تعدادی بصورت سطحی زخمی شدند و بیش از 100 نفر تحت تعقیب قضائی قرار گرفته و بازداشت شدند.

وی تصریح کرد: از خرداد ماه تا امروز جلسات متعددی با حضور ریش ‌سفیدان منطقه، افراد خیر، سادات و حتی امام جمعه رامهرمز بین بزرگان این دو طایفه برگزار شد اما این نشست‌ها نتیجه‌ای به دنبال نداشت تا اینکه عصر روز دوشنبه نزاع خونین با استفاده از اسلحه، چوب و چماق روی داد که متاسفانه بر اثر آن 9 نفر از دو طرف کشته شدند.

اهوازی افزود: بعد از اعلام این درگیری بلافاصله ماموران امنیتی وارد عمل شدند و از گسترش و ادامه درگیری جلوگیری کردند.

وی گفت: در صورت عدم حضور به موقع پلیس احتمال افزایش تلفات انسانی این درگیری وجود داشت.

فرماندار باغملک اظهار داشت: در حال حاضر تمام اعضای شورای تامین شهرستان باغملک در این روستا مستقر هستند و ماموران امنیتی اوضاع را تحت کنترل خود دارند.

وی در خصوص تعداد دقیق مجروحان این درگیری گفت: طبق آمار ارائه شده چهار نفر به شکل عمقی مجروح شدند و حال آنها وخیم است و تعدادی دیگر نیز بصورت سطحی مجروح شده‌اند که برای مداوا به شهرهای باغملک، رامهرمز و اهواز اعزام شده‌اند.

ارسال نظر

آخرین اخبار