عضو شورای شهر گرگان گفت : طرح احداث تقاطع غیر همسطح افسران در الویت قرار ندارد و توسعه شهری فقط احداث روگذر و زیر گذر نیست.

مخالف احداث تقاطع غیر همسطح افسران هستم

به گزارش گلستان 24 ؛ فائزه عبداللهی عضو شورای شهر گرگان گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی که شهرداری با آن مواجه است برای اجرای طرح‌ها و هزینه‌هایی که صرف می‌شود باید اولویت بندی انجام دهیم.

وی ادامه داد: چندین بار از مجموعه شهرداری درخواست کردم که با مطالعات و بررسی دقیق و با نظرات مشاورین، طرحی بزرگ به مرحله اجرا برسد.

عبدالهی گفت: مطالعات طرح احداث تقاطع غیر همسطح بلوار ۶۰ متری افسران کافی نیست.

عضوشورای شهر افزود: با اجرای این طرح افسران و انجیراب جدا می‌شود و خیابان بیست متری بسته می‌شود و دسترسی آن پر خطر خواهد بود.

عبدالهی گفت: اعتباراجرای این طرح بالا است و در طرح‌های ترافیکی نمی‌شود یک مقطع زمانی خاص را در نظر گرفت و باید صفر تا صد اثرات اجرای این طرح و خطر آفرینی آن را بررسی کرد.

وی ادامه داد: به علت وجود بحران‌های ترافیکی سطح شهر و با توجه به بودجه شهرداری گرگان اجرای این طرح به صرفه نیست و بنظرم اجرای طرح احداث تقاطع غیر همسطح افسران در اولویت شهری نیست.

وی گفت: در اجرای این طرح بر آورد واقعی انجام نشد و بخشی از مسیر باید در تملک شهرداری باشد و شهرداری اصلاح هندسی طرح را انجام نداد و این اصلاحیه به شکل رسمی به شورای شهر ابلاغ نشد. 

فائزه عبدالهی گفت: با اجرای اصلاح هندسی این طرح، سرنوشت برج گرگان و میدان بسیج نامشخص است.

عبدالهی عضو شورای شهر گفت: با همین میزان اعتبار طرح احداث تقاطع غیر همسطح افسران براساس طرح جامع ترافیکی می‌توان چندین طرح در سطح گرگان عملیاتی کرد.

عبدالهی گفت: به علت خطر آفرینی و نداشتن الویت به این طرح رای ندادم.

عضوشورای شهر گرگان گفت: وضعیت املاک شهرداری برای اختصاص ۱۳ میلیارد املاک به طرح احداث غیر همسطح افسران مشخص نیست و این املاک باید از طریق مناقصه واگذار شود.
انتهای پیام /باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار