غرفه ای از آثار صنایع دستی و محلی رامیان در نمایشگاه کتاب امسال تهران برپا شده بود.

تصاویر/ برپایی غرفه صنایع دستی رامیان در نمایشگاه کتاب تهران

به گزارش گلستان 24، با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرمانداری و میاث فرهنگی و گردشگری شهرستان رامیان، امسال غرفه ای از صنایع دستی رامیان در نمایشگاه کتاب تهران برپا شد.

به نمایش گذاشتن آثار صنایع دستی رامیان در حاشیه برنامه گلستان شناسی برگزار شد.

برنامه گلستان شناسی با اجرای نمایش، موسیقی بومی و برنامه های متنوع فرهنگی در سرای استان شناسی شهر آفتاب در ششمین روز نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به مدت یک روز برگزار شد.

نشست تخصصی گلستان شناسی با حضور معاون وزیر، مدیر کل دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی وزارت فرهنگ و ارشاد و برخی مسئولان استانی در ششمین روز نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار شد.

از کتاب "استرآباد و ترکمن صحرا از نگاه تصویر" نوشته اسعد ا.. معطوفی از انتشارات مختومقلی فراغی، کتاب"بررسی مبانی فقهی و حقوقی مالکیت معنوی" نوشته محسن محمدیان و کتاب"اسناد تحولات فرهنگی گرگان و دشت" نوشته مصطفی نوری و اشرف سرایلو از مجموعه منشورات موسسه فرهنگی میرداماد

به عنوان تازه های کتاب استان در نشست تخصصی گلستان شناسی توسط مسئولان کشوری و استانی رونمایی شد.

اجرای نمایش، موسیقی کتول و ترکمن، نقالی، رونمایی از ٥ کتاب نویسندگان استانی از جمله برنامه های این روز بود. سخنرانی پژوهشگر استانی در خصوص تاریخچه فرهنگ و تمدن گلستان یا استرآباد قدیم از دیگر برنامه های این روز بود.

نقد و بررسی کتاب سال، رونمایی از تازه های کتاب استان، تجلیل از ناشران فعال، پژوهشگران و نخبگان استان و میزگرد بررسی مسائل و چالش های حوزه نشر با حضور ناشران فعال و مسئولین اجرایی نیز در این روز برگزار شد.

sanadasramteh1

sanadasramteh2

sanadasramteh3

انتهای پیام/

منبع: گل رامیان

ارسال نظر

آخرین اخبار