معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع):

معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه امام حسین(ع) در یادواره1400 شهید گرگان گفت: شکر نعمت شهدا وفاداری به راه شهدا و تبعیت از ولایت فقیه است که حاصل خون شهدای دفاع مقدس به شمار می‎رود.

هنر بزرگ شهدا دشمن‌شناسی و بصیرت افزایی بود/ شکر نعمت شهدا وفاداری به راه شهدا و تبعیت از ولایت فقیه است /بعضی خواص بی بصیرت دفاع مقدس را برادر کشی می دانستند

به گزارش گلستان24، سردار رضا مازندرانی معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه افسری تربیت پاسداری امام حسین(ع) شامگاه یکشنبه در یادواره گرامیداشت یک هزار و 400 شهید شهرستان گرگان اظهار کرد: پیامبر اکرم(ص) بسیار ساده نشین بود و هیچ چیز را برای خودش نمی‌خواست و زمانی که ایشان در جمعی حاضر می شدند نمی توانستند او را بر دیگران تشخیص بدهند و در دنیا هرچه توان داشت برای کمک به مردم و هدایت آن‌ها استفاده می‌کرد.

سردار مازندرانی

وی تصریح کرد: اگر ما شیعه هستیم باید آنچه که پیامبر(ص) رفتار کرد رفتار کنیم و مسئولان ما باید از رفتار پیامبر (ص) تاسی بگیرند و گرنه به فرموده امام علی(ع) دشمن خدا هستند

مازندرانی اذعان داشت: بسیاری مردم جهان قبل از انقلاب اسلامی ایران را نمی‎شناختند که در کجای تاریخ و جغرافیا قرار دارد و اگر کسی هم از ایران نامی‎ می‎برد به واسطه حمایت ایران از یهود بود زیزا در زمان پهلوی ایران بعد از آمریکا بزرگترین حامی اسرائیل غاصب بود و در جهان ایران را با نام اخ الیهود می نامیدند.

معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه افسری امام حسین(ع) افزود : انقلاب اسلامی ایران موفق شد با تاسی از سیره پیامبر(ص) که 23 سال دین خدا را گسترش داد و تبلیغ کرد، در 38 سال گذشته نگاه اسلامی و انقلابی را در جهان گسترش دهد.

یادواره شهدا گرگان (12)

مازندرانی اظهار داشت: امروز ایران ما در بلندای هستی مانند ستاره‎ای می‎درخشد و در صدر اخبار جهان قرار دارد و ما باید بیندیشیم که این عزمت و بزرگی از کجا بدست آمده است و آیا این غیر ایستادگی و ایثار شهدا میسر شده است.

وی بیان کرد: امروز همه ما شاهد هستیم که موج بیداری اسلامی که در منطقه ایجاد شده، با الگوگیری از  به واسطه الگوی از شهدا ما است.نظام اسلامی کشورمان، بصیرت و نگاه عالمانه و انقلابی را در بین مسلمانان ایجاد کرده است و این امر به واسطه الگوی از شهدا ما است.

وی تأکید کرد: هیچگاه فراموش نخواهیم کرد در هشت سال دفاع مقدس بسیار ی از خواص بی بصیرت مخالف جنگیدن با صدام بودند و آن را مسلمان کشی و برادر کشی می دانستند و منافقانی نیز در صدد این بودند در دل جوانان در آن سال‌ها شک و تردید ایجاد کنند.

سردار مازندراانی

مازندرانی با بیان اینکه در آن دوران برخی از علمای بی‎بصیرت مخالف تفکر امام خمینی(ره) و شعار جنگ، جنگ تا پیروزی بودند افزود:هنر و درس امام این نبود که فقط به جوانان ما شهادت بیاموزد، هدف امام از بین بردن تردید در دلها بود، هنر امام ایجاد بصیرت در دلهای جوانان بوده و هنر بزرگ شهدا دشمن شناسی، بصیرت و آگاهی بود و رزمندگان ما با قاطعیت و ایمان وارد میدان شدند و با تکال به قدرت الهی به پیروزی رسیدند.

سردار مازندرانی همچنین استحکام و استمرار ایمان و دل نبستن به دنیا همراه با تبعیت محض از ولایت و اتکال به قدرت لایزال الهی را از دیگر هنرهای شهیدان بیان کرد.

معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) سپاه افزود: شهید بهشتی نامه‎ای به امام (ره) نوشت که یک گروهی معتقد هستند اسلام و اتکا به خدا جوابگوی همه نیازهای جامعه است و یک بینش این مهم را قبول ندارد و آن را نیز رد نمی‎کند اما گوشه چشمی به قدرت‎های خارج از کشور دارد و وظیفه ما این است که امروز بیندشیم شهدای ما کدام یک راه را می‎پسندند.

یادواره شهدا گرگان (17)

مازندرانی با اشاره به نامه شهید بهشتی به حضرت امام گفت: شهید بهشتی وقتی به حضرت امام نامه ای مینویسد و در آن نامه می گوید در جامعه ما دو بینش وجود دارد، یکی اینکه گروهی با استناد به اسلام محمدی و پیرو دستورات اسلام عمل میکنند و گروهی دیگر با اعتقاد به دستورات دینی گوشه چشمی هم به بیگانگان دارند.

معاون هماهنگ کننده دانشگاه افسری امام حسین(ع) ادامه داد: گروه دوم میگویند مگر می شود در مقابل بیگانگان ایستادگی کنیم؟! میگویند مگر می شود بدون مذاکرات انقلاب را پیش برد؟! این گروه در حال حاضر و با این طرز تفکر وجود دارد.

وی شکر نعمت شهدا پیروی از راه شهدا دانست و افزود: شکر نعمت شهدا وفاداری به راه شهدا و تبعیت از ولایت فقیه است که حاصل خون شهدای دفاع مقدس به شمار می‎رود.

سردار مازندرانی بیان کرد: وای بر کسانی که قدر نعمت شهداء را ندانند، چون اگر شهداء نبودند کشور ما چه فرقی با کشورهای عراق و سوریه و یمن میکرد؟! با شکر کردن قدر این نعمت را بدانیم، اگر شکر کردیم و این نهال تبعیت از رهبری را زنده نگه داشته ایم این امنیت پایدار خواهد بود.

یادواره شهدا گرگان (13)

گفتنی است یادواره 1400 شهید گرگان در راستای اولین اجلاسیه ملی چهارهزار شهید استان گلستان و در شب رحلت رسول مکرم اسلام (ص) و امام حسن مجتبی(ع)، با حضور خانواده معظم شهدا، مسئولین و اقشار مختلف مردم در محل امامزاده عبدالله (س) این شهرستان برگزار شد


انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار