امام جمعه گنبدکاووس در نشست مدیران کمیته امداد استان:

امام جمعه گنبدکاووس گفت: کمیته امداد، کمیته ولایت فقیه است وکار سیاسی و جناحی نمی کند و واضح و شفاف طبق سیاست رهبری به خدمت به محرومین می پردازد.

کمیته امداد، نهادی انقلابی و آئینه رهبری است که به محرومین خدمت رسانی می کند

به گزارش گلستان24؛ حجت الاسلام و المسلمین ترابی در نشست مدیران کمیته امداد استان گلستان گفت: کمیته امداد، نهادی انقلابی و آئینه رهبری است.

وی اظهار کرد:کمیته امداد، کمیته ولایت فقیه است وکار سیاسی و جناحی نمی کند و واضح و شفاف طبق سیاست رهبری به خدمت به محرومین می پردازد.

امام جمعه گنبدکاووس پیرامون آداب صدقه دادن به فقرا گفت:اغنیاء محتاج تر در صدقه دادن به فقرا هستند پس با احترام به فقرا صدقه و قرض دهندزیرا دعای فقرا گیراست و صدقه روزی افراد را زیاد می کند.

وی افزود: رزق عوامل معنوی دارد و اگر عوامل معنوی آن حل و اصلاح نشود، روزی محقق نمی شود.

امام جمعه گنبد کاووس تصریح کرد: به جای کمک مستقیم به فقرا آنها را در امور مشارکت دهیم تا عزت آنها محفوظ بماند برای همین در دین مبین اسلام قرض الحسنه از صدقه ثوابش بیشتر است.

حجت الاسلام و المسلمین ترابی یادآور شد:خدمات کمیته امداد خدمات فرهنگی است زیرا با احسان به افراد زمینه ی حفظ دین آنها فراهم می شود به همین منظور  این نهاد انقلابی با کمک به افراد نیازمند و مستمند به امور فرهنگی می پردازد.

وی با بیان اینکه قرآن با صراحت ذکر کرده  گرفتاری ها با تقوا حل می شود، متذکر شد: فقر و دارایی افراد ، ابتلا و امتحان الهی است هرچند ابتلا به فقر آسانتر است چون بیداری آن بیشتر است.

وی با اشاره به توجه ویژه خداوند به فقرا و ایتام گفت: در روز قیامت پروردگار از کسانی که در زندگی در مضیقه هستند عذرخواهی می کند که نشان از عزت و کرامت فقرا در آخرت دارد.

لازم بذکراست،دومین دوره آموزشی مدیران کمیته امداد استان گلستان با حضور مهندس عابدینی(مدیر آموزش مرکز)  و آقای آزادان( دستیار مرکز برنامه ریزی و پژوهش مرکز) برگزار شد.

کمیته امداد گلستان (5)

کمیته امداد گلستان (3)

کمیته امداد گلستان (8)

کمیته امداد گلستان (7)

کمیته امداد گلستان (4)

کمیته امداد گلستان (6)

کمیته امداد گلستان (2)

کمیته امداد گلستان (2)

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار