جانشین فرمانده سپاه کردکوی:مسؤولی که در خانه میلیاردی ساکن است، نمی‎تواند مدافع محرومان باشد

​جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کردکوی با بیان اینکه رئیس جمهور آینده باید مطیع امر ولایت باشد، تأکید کرد: هر کسی مقابل مقام معظم رهبری بایستد علاوه‎بر اینکه گناه نابخشودنی مرتکب شده معلون است.

مردم کسی را انتخاب کنند که مطیع امر ولایت باشد
به گزارش گلستان 24، جلسه کارگروه بانوان شهرستان کردکوی بعد از ظهر امروز با حضور جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کردکوی، مسؤول تعلیم و تربیت سپاه کردکوی، کارشناس امور بانوان فرمانداری کردکوی و جمعی از فعالان فرهنگی و اجتماعی شهرستان در حوزه خواهران کوثر کردکوی برگزار شد.
 

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کردکوی بعد از ظهر امروز در جلسه کارگروه بانوان شهرستان کردکوی که با موضوع روشنگری در انتخابات برگزار شد، با تسلیت جان‎باختن جمعی از معدن‎کاران در حادثه انفجار معدن یورت آزادشهر، اظهار کرد: متأسفانه در این حادثه تلخ عده‎ای از کارگران بی‎گناه و همچنین معدن‎کارانی که برای نجات آنها رفته بودند جان باختند.

یونس دماوندی حضور گسترده مردم در انتخابات را بسیار مهم خواند و ابراز کرد: تجربه اثبات کرده است که قهرمان اصلی انتخابات همیشه مردم بوده‎اند.

*کسی که در مقابل رهبری بایستد ملعون است

وی با بیان اینکه مردم در انتخاب خود دقت کنند تا بهترین فرد را انتخاب کنند، گفت: در انتخاب فرد اصلح، باید به سابقه فرد مورد نظر توجه کرد، از طرفی باید افراد را از لحاظ میزان پایبندی به قانون مورد سنجش قرار داد که آیا پایبندی آنها به قانون همیشگی بوده است و یا اینکه قانون را تا زمانی که به نفع آنها بوده است اجرا کرده‎اند و هر جایی که به ضرر آنها بوده قانون‎شکنی کردند.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کردکوی با بیان اینکه در انتخاب کاندیداها باید توجه افراد را به محرومان و مستضعفان را مورد توجه قرار دهیم، بیان کرد: هر کسی که به محرومان و طبقه مستضعف جامعه توجه کند در هر جایگاهی که باشد فرد ارزشمندی خواهد بود، از این رو در انتخابات باید بررسی کنیم که چه کسی به نفع طبقات محروم سخن می‎گوید و سپس به آن عمل می‎کند و حمایت چه کسی از محرومان همیشگی است.

دماوندی با بیان اینکه بنده فکر نمی‎کنم مسؤولی که در خانه 26 میلیاردی ساکن است، بتواند به نفع طبقه محروم جامعه گام بردارد، اذعان کرد: امام علی (ع) موقع قبول مسؤولیت فرمودند حکومت را با همان شرایط و وضعیت مالی که قبول کردم با همان وضعیت تحویل خواهم داد، حال امروز مسؤولی که در خانه 26 میلیاردی ساکن است، چگونه می‎تواند حامی محرومان باشد.

 

وی با بیان اینکه رئیس جمهور آینده باید مطیع امر ولایت باشد، تأکید کرد: مردم کسی را انتخاب کنند که در مقابل مقام معظم رهبری سخن نگوید زیرا هر کسی که مقابل مقام معظم رهبری که ولی زمان است، بایستد علاوه‎بر اینکه گناه نابخشودنی مرتکب شده معلون است.

* مردم کسی را انتخاب کنند که پاسدار خون شهدا باشد

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کردکوی با بیان اینکه مردم کسی را انتخاب کنند که مدافع و پاسدار خون شهدا باشد، خاطرنشان کرد: امروز همه ما باید قدردان شهدای مدافع حرم باشیم که برای دفاع از حریم ولایت و حفظ امنیت جان شیرین خود را فدا کردند.

دماوندی با اشاره به آیه «إِنَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّىٰ یُغَیِّروا ما بِأَنفُسِهِم وَإِذا أَرادَ اللَّهُ بِقَومٍ سوءًا فَلا مَرَدَّ لَهُ وَما لَهُم مِن دونِهِ مِن والٍ»، توضیح داد: خداوند در این آیه فرمودند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی‌دهد مگر آنکه آنان آنچه را در خودشان است تغییر دهند، در واقع مردم با تأسی از این آیه باید برای انتخاب اصلح و آگاهانه تلاش کنند.

وی با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری در دیدار با نیروهای ارتش مبنی بر اینکه اگر کسی می‎خواهد از تهدید و تشر دشمن بترسد، بترسد اما از جانب مردم ایران نترسد، بیان کرد: معظم‎له در این دیدار بدترین موقعیت برای یک کشور را زمانی دانستند که مسؤولان یک کشور از اخم، تهدید و تشر دشمن بترسند و فرمودند اگر مسؤولان از تهدید و تشر دشمن ترسیدند در واقع راه را برای ورود، دخول، تجاوز و تعرض دشمن باز کردند.

گفتنی است؛ در این جلسه هر کدام از بانوان در خصوص راه‎های حضور حداکثری مردم در انتخابات، معیارهای انتخاب اصلح و راه‎های روشنگری و آگاهی‎بخشی به مردم  برای انتخاب اصلح نکاتی را مطرح کردند.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار