مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های گلستان:

مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان گلستان از «ولایت» به عنوان عاملی در امید، انسجام و وحدت در جامعه اسلامی است.

شهدا را در پاسداری از ارزش‌ها الگوی خودمان قرار دهیم

به گزارش گلستان24؛حجت‌الاسلام حسنعلی مازندرانی امروز در حاشیه مراسم هفدهمین شهید مدافع حرم استان گلستان «حجت‌الله نوچمنی» در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: بحث شهید و شهادت در مکتب ما از جایگاه بسیار ویژه‌ای برخوردار است یعنی انسان خود را در راه هدفی که بسیار والا و ارزشمند است فدا کند.

وی تصریح کرد: شهدا در راه اسلام راستین یعنی اسلام جدای از افراط و تفریط جان‌فشانی کردند، ما می‌بینیم که برخی از انسان‌ها به چه جایگاهی در دفاع از اسلام و حریم ولایت می‌رسند و واقعاً انسان باید برای شهدایی که جانفشانی کردند احساس مسوولیت بیشتری کنند.

مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان گلستان افزود: هر یک از شهدا آرزوهایی داشتند اما وقتی که بحث دفاع از دین و دفاع از حریم اسلام مطرح شد تمام این جاده‌ها برایشان هموار می‌شود و به سرور و سالار شهیدان امام حسین علیه السلام اقتدا می‌کنند.

مازندرانی تاکید کرد: باید حواسمان جمع باشد فردای قیامت که باورمان است در مقابل این شهدا باید جوابگو باشیم، با همت و شدت بیشتری مدافع ارزش‌ها باشیم و بتوانیم زمینه ساز حکومت جهانی امام زمان شویم و آن روزی را شاهد باشیم که صدای «اناالمهدی» امام زمان (عج) از کنار کعبه به گوش جهانیان برسد و ما بتوانیم به عنوان یکی از سربازان، یاوران و مدافعان آن حرکت بسیار ارزشمند و انسان ساز باشیم.

وی گفت: اگر انسان، دین خدا را یاری کند و عامل به اوامر الهی و ناهی از منکرات باشد و بر اساس آن حرکت کند یقینا وعده خداوند اجرایی خواهد شد امیدواریم که بر اساس اسلام ناب و نه اسلام آمریکایی، طالبانی و داعشی حرکت کنیم اسلامی که از نبی مکرم اسلام (ص) و ائمه اطهار (ع) گرفته شده و امروز علمای مسوول؛ پاسدار آن هستند و باید بر اساس آن قدم برداریم وعده خدا یقینا نزدیک خواهد بود.

مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان گلستان با بیان اینکه یکی از شاخصه‌های شهدا در ولایتمداری بوده و اگر غیر از این بود آنها این مسیر را انتخاب نمی‌کردند، افزود: امام راحل فرمودند پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد.

مازندرانی گفت: «ولایت» عامل وحدت، انسجام و عامل امید است انسان باید با تبعیت از فرامین ولایت همصدا و همگام در مقابل منافقان، کفار و مشرکان بایستد و از این مرز و بوم اسلامی و دیگر ممالک اسلامی دفاع کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار