مدیر جهاد کشاورزی کلاله خبر داد

مدیر جهاد کشاورزی کلاله از برگزاری سیزدهمین جشنواره ملی زیبایی اسب اصیل ترکمن در این شهر خبر داد.

حضور معاون رئیس‌جمهور در مراسم سیزدهمین جشنواره ملی زیبایی اسب اصیل ترکمن

به گزارش گلستان24؛علی علیزاده صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: سیزدهمین جشنواره ملی زیبایی اسب اصیل ترکمن ساعت 10 صبح امروز در روستای «سوفیان» شهر کلاله برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: سیزدهمین جشنواره ملی اسب اصیل ترکمن امروز ساعت 10 صبح در روستای زیبای «سوفیان» شهرستان کلاله برگزار می‌شود.

* 240 راس اسب از سراسر کشور ایران در سیزدهمین جشنواره ملی زیبایی اسب اصیل ترکمن ثبت‌نام کردند

مدیر جهاد کشاورزی کلاله از حضور پرورش‌دهندگان اسب اصیل ترکمن از سراسر ایران اسلامی خبر داد و ابراز کرد: در سیزدهمین جشنواره ملی زیبایی اسب اصیل ترکمن شاهد حضور پرشور پرورش‌دهندگان و علاقمندان اسب اصیل ترکمن در روستای «سوفیان» شهر کلاله خواهیم بود.

علیزاده از حضور 240 راس اسب در جشنواره ملی اسب اصیل ترکمن در کلاله خبر داد و خاطرنشان کرد: در سال جاری در سیزدهمین جشنواره ملی زیبایی اسب اصیل ترکمن تعداد 240 راس اسب از سراسر کشور ایران در این جشنواره شرکت کردند و متاسفانه به دلیل مسوولیت زمانی و مکانی نتوانستیم بسیاری از علاقمندان به شرکت در این جشنواره را ثبت‌نام کنیم.

وی یادآور شد: سیزدهمین جشنواره ملی زیبایی اسب اصیل ترکمن در کلاله در 10 دور با یکدیگر به هم به رقابت خواهند پرداخت و به مالکان اسب‌های اول تا سوم یک لوح تقدیر، تندیس جشنواره و یک قالیچه ترکمن به همراه جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

* حضور معاون رئیس‌جمهور در مراسم سیزدهمین جشنواره ملی زیبایی اسب اصیل ترکمن

مدیر جهاد کشاورزی کلاله تصریح کرد: اعتبار برای ایجاد مکان دائمی جشنواره ملی زیبایی اسب اصیل ترکمن در کلاله مصوب شد و امیدواریم که بتوانیم در سال آینده یک مکان جدید با امکانات بهتر، به‌روز و مجهزتر این جشنواره را در کلاله برگزار کنیم.

علیزاده خاطرنشان کرد: معاون رئیس‌جمهور به همراه مقامات ارشد استان گلستان در مراسم سیزدهمین جشنواره ملی زیبایی اسب اصیل ترکمن که در شهر کلاله برگزار می‌شود نیز شرکت خواهند کرد.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار