ارشد نظامی آجا در استان های گلستان و مازندران:

امیر معمارباشی گفت:مردم ما اینهایی هستند که امروز آمدند و بر علیه آشوب گران تظاهرات کردند.

فتنه گران از مردم ایران نیستند/نیروهای مسلح بازوان قدرتمند نظام هستند/اجازه فتنه گری را به هیچ کسی نمی دهیم

به گزارش گلستان24؛امیرمهدی معمارباشی ارشد نظامی آجا در استان های گلستان و مازندران در خصوص تظاهرات امروز مردم گلستان بر علیه آشوب گران و فتنه گران به خبرنگار ما گفت:حضور مردم نشانه بصیرت ،آگاهی و ولایت مداری مردم است؛ مردم ایران بادقت نظری که دارند همیشه پای کار بوده اند و نگذاشته اند تا خدشه ای به نظام جمهوری اسلامی ایران وارد شود.

در این بین نیرو های مسلح ما ارتش و سپاه ،نیروی انتظامی مقتدر که بازوان قدرتمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، با وحدت و یکپارچگی خودشان اجازه نخواهند داد، هیچ گونه فتنه گری و فتنه جویی در کشور عزیز ما بخواهد خدایی نکرده عرضه اندام بکند و چرا که ما با قدرت در مقابل آنها می ایستیم تا انشاالله که انقلابمان را  به صاحب اصلیش امام زمان (عج) برسانیم.

امیر معمار باشی با تاکید بر این موضوع که مردم جزو آشوبگران نیستند،تصریح کرد:اینهایی که شهر را به آشوب کشاندند، کسانی هستند که دست نشانده ی کشور های استعمارگر و استکبار ستیز هستند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 30 گرگان بیان کرد:مردم ما این جمعیتی که در حال حاضر به خیابان ها آمده اند و علیه آشوبگران شعار می دهند هستند و مطمئنا این حرکت انقلابی مردم  در سرتاسر کشور  مشت محکمی خواهد بود بر دهان استکبارگران و کسانی که می خواهند بر علیه کشور توطئه کنند.

وی گفت: فتنه ها از همان اول شروع انقلاب بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است  و تا زمانی که رهبری معظم پرچم این انقلاب را به ولی عصر (عج) بسپارند، فتنه همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/پ

ارسال نظر

آخرین اخبار