فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس گفت: بیش از ۵۲ هزار عدد مواد محترقه در سال جاری در این شهرستان کشف شده که نسبت به سال گذشته میزان کشفیات افزایش دارد.

بیش از ۵۲ هزار عدد مواد محترقه در گنبدکاووس کشف شد

به گزارش گلستان 24 ؛  محمود علی‌فر صبح امروز در نشست خبری با اشاره به نزدیک شدن به چهارشنبه آخرسال و کشف بیش از 52 هزار عدد ماده محترقه از ابتدای امسال در این شهرستان اظهار داشت: تنها  در روزگذشته بیش از 13 هزار عدد انواع مواد محترقه  و یک‌هزار و  400 نخ سیگار قاچاق توسط ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان کشف شد.

وی افزود: در سال جاری 11 فقره قتل در شهرستان به وقوع پیوست که و 12 مورد کشف قتل داشتیم که یک مورد مربوط به سال گذشته بود و امسال توانستیم قاتل را شناسایی کنیم و در این رابطه 24 نفر هم دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس در مورد نزاع های فردی گفت: در این زمینه کاهش 9 درصدی را در شهرستان شاهد هستیم.

وی تاکید کرد: امسال در بحث حوادث رانندگی 12 نفر در درون‌شهر و 34 نفر در برون‌شهر جان باختند و یکهزار و 60 نفر نیز در این حوادث مجروح شدند.

علی‌فر ادامه داد: در 11 ماهه امسال 3 هزار و 458 دستگاه موتورسیکلت و یک‌‌هزارو 810 دستگاه خودروی متخلف توقیف شد.

وی گفت: همچنین 237 کیلوگرم انواع موادمخدر در سطح شهرستان کشف شده و میزان کشفیات امسال نسبت به سال گذشته 52 درصد افزایش یافته است. در همین راستا 9 باند تهیه و توزیع موامخدر منهدم و 345 خرده فروش نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس اظهارداشت: در حوزه کشف قاچاق کالا 43 درصد افزایش کشفیات داشتیم و در همین راستا در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق کالا و برخورد با وارد کنندگان این کالا ها طی فقط روز گذشته یک‌هزار و 400 نخ سیگار قاچاق از یک واحد صنفی کشف و عامل فروش این کالا قاچاق تحویل مقام قضایی شد.

وی تصریح کرد: در حوزه سرقت 6 درصد کاهش وقوع را شاهد هستیم با اینحال در حوزه جرایم سایبری وقوع جرایم نسبت به مدت مشابه سال گذشته 28 درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار