احمد ملاشاهی؛

احمد ملاشاهی فعال رسانه ای استان گلستان در یادداشتی از پارادوکس برخی رسانه ها در برخورد با قرنطینه در ایران می گوید.

تقاضای گشت کرونا از مخالفان گشت ارشاد

به گزارش گلستان ۲۴ از گرگان؛ این روزها برخی رسانه های زنجیره ای معترضند که چرا با متخلفان قرنطینه خانگی برخورد شدید قهری نمی شود تصاویر ضرب و شتم شدید پلیس دیگر کشورها را به رخ مسولان ما می کشند و تقاضای چنین برخوردی را از پلیس ما در شرایط کرونایی دارند.

این تقاضا درحالیست که پیش از این هرجا، پلیس ایران برخورد سخت قانونی می کرد یک پای حاشیه سازی همین جریان بود، چقدر علیه گشت ارشاد و در  تخریب وجهه ی نیروی انتظامی خبر سازی کردند چه غوغایی که علیه ضابطین قضایی هنگام اجرای واجب" امر به معروف و نهی از منکر" به پا می کردند.

 در هنگامه ی رقابت انتخاباتی چه لگدها که به  جایگاه سرهنگ ها زدند و حالا این طیف از لگدمال شده خود، تقاضای برخورد قهری دارد.

از کجا معلوم که تصاویر جدید برخورد پلیس کرونا، آرشیو چندین ساله شما و رسانه های بیگانه مرتبط با شما نشود.

احتمالا کشته سازی تان را برای نهاد امنیتی فراموش کردید که تقاضای مشت آهنین می کنید.

 از معجزات کرونا این است که  اینها می گویند "همه ی مردم، با توصیه درست نمی شوند"

 آقایان اینجا امریکا نیست که صف سلاح جنگی به اندازه ماسک شلوغ شود اینجا با تمدن ایرانی اسلامی سرکار دارید که مناسک معنوی خود را بخاطر سلامت مردم تعطیل می کند و حتی پلیس اش خود را مطیع پزشک می داند نمی توان باطناب پوسیده شما که روزی نظام را متهم به دیکتاتوری و خشونت می کردید و اینک تقاضای حکومت نظامی و برخورد خشن دارید، وارد چاه شد

در ضمن قرنطینه خانگی با شیوه اقناع مردم و نه کتک کاری در حال اجراست. نظامی ها رزمایش عظیم پاسداری از سلامت  را شروع کرده اند اگر دلسوز و صادقید، حمایت کنید و حاشیه سازی نکنید.

یادداشت: احمد ملاشاهی

 

ارسال نظر

آخرین اخبار